Tja, zoekerdezoek heeft me overal nog vrij weinig opgeleverd, dus daarom gaan we het nu vragen:
Wij zijn hier bezig met Terminal Server (Win2k adv. srv) en dat lukt heel erg aardig. Maar nu de printers. Dat schijnt wel zo veel bandbreedte te trekken als iemand gaat printen...
Maar nu is mijn vraag: over hoeveel bandbreedte hebben we het dan???
Zie het als volgt: een persoon werkt op onze terminal server vanauit timboektoe via een dial-upje en wil zijn net getypte documentje gaan printen op de printer die lokaal bij 'm staat (zal dan wel draadloos zijn en op baterijen
maar dat doet er nu niet toe), hoe veel bandbreedte heeft die knakker dan eigenlijk nodig om het een beetje soepel te laten lopen? Iedereen roept altijd dat de bandbreedte die je voor de terminal-sessie nodig hebt laag is (16 kb zou voldoende zijn), maar ook iedereen zwijgt in alle talen over het printverkeer... 
Wie kan me helpen??
Wij zijn hier bezig met Terminal Server (Win2k adv. srv) en dat lukt heel erg aardig. Maar nu de printers. Dat schijnt wel zo veel bandbreedte te trekken als iemand gaat printen...
Zie het als volgt: een persoon werkt op onze terminal server vanauit timboektoe via een dial-upje en wil zijn net getypte documentje gaan printen op de printer die lokaal bij 'm staat (zal dan wel draadloos zijn en op baterijen
Wie kan me helpen??
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...