Sorry Serum niet de bedoeling om je te kwetsen of om Philps af te zeiken.
Het is onder de DVD'ers onder ons bekent dat de Pioneer en de duurdere sony's erg goed zijn. Zelf heb ik niks van sony, ik heb dit van de DVD nieuws sites. Ik ben zelf nogal een grote film fan en dus DVD Fan en weet dat de DVD merken pioneer en Sony zijn. Je kan natuurlijk ook de DVD speler van
http://www.wmm.nl / nemen te koop bij wehkamp voor 499. Maar dan is de kwaliteit een stuk minder deze is namelijk PC based.
Zelf heb ik gekozen voor Pioneer(515) omdat het toen (1 jaar geleden)de enige was die ook cdr's kon lezen. dat is leuk voor digitale foto boeken etc. De DVD spelers van philps konden dat toen nog niet.
de speakers zijn me aangeraden door een expert uit de states. Ik wilde Bose maar ik heb nu het verschil gehoord dat is echt HUGE.. Een andere vriend van mij heef tTAnnoy speakers a 1200 per stuk met een aparte versterker each.. Dat zijn profesionele monitors die zijn ook heel mooi. maar dan loopt het weer een beetje uit de klauwen.
Zelf heb ik de set die ik eerder omschreef omdat deze redelijk te betalen is. Ik heb er een LCD projector bij die erg goed is (600 ansi) en een Filmscherm van 200 bij 180...
erg leuk allemaal... en zeer de moeite voor de liefhebber.