Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 20:43
Ik ben op zoek naar een telefoon voor een 7 jarige, eerst was er:
http://www.buddybearmobile.com/

Echter is deze stuk, en zoeken we iets stoerders zeg maar.
Echter moet deze mobiele ook alleen kunnen bellen naar nummers die van te voren zijn toegestaan, (huistelefoon, mobieltje moeder, oma, tante, etc.) en geschikt zijn voor een pientere jongen, het model dat hier boven staat is toch een beetje voor de wat jongere persoon bedoelt :)

Alles wat ik kan vinden is of te kinderachtig/jong of heeft niet die telefoonnummers lock om zodoende te voorkomen dat alle nummers gebeld kunnen worden.

Heeft er iemand een ideetje voor me waar ik nog naar kan kijken? :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kan je met een beetje moderne telefoon niet instellen dat er alleen naar een bepaald aantal nummers mag gebeld worden? Echter weet ik niet of dat ook voor SMS geldt.

• Teckna
Admiral Freebee schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:54:
Kan je met een beetje moderne telefoon niet instellen dat er alleen naar een bepaald aantal nummers mag gebeld worden? Echter weet ik niet of dat ook voor SMS geldt.
Ik heb in geen enkele handleiding van telefoontoestellen gezien dat dit kon, als jij een telefoon weet die dit wel kan hoor ik dit graag! :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij mijn Nokia 3100 staat er onder beveiliginsinstellingen een menu met "vaste nummers". Ik heb altijd gedacht dat het een soort beperking van de nummers die men kan bellen is. Ik zou eventjes in dat menu kijken maar je hebt er je Pin2 code voor nodig en die weet ik even niet vanbuiten :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Teckna schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:53:
Ik ben op zoek naar een telefoon voor een 7 jarige, eerst was er:
Why?

Bij de Belcompany hebben ze 2 hele simpele toestellen 1 met GPS zelfs ingebouwd kan je zien waar je kroost loopt (of in je auto bouwen als tracking systeem :))
Die andere is voor ouwe mensen heeft de oma van mijn vriendin ook is klein en doet alles wat jij wilt. Easymobile ofzo heet ie.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:32

weebl

YARR!

Kijk eens naar vodafone simply.

Dat is welliswaar voor de wat oudere mensen bedoeld die alle toeters en bellen overdonderend vinden. Maar voor een klein jongetje zijn er best stoere bij. Vooral die zwarte is denk ik best hip als je 7 bent :)

edit:

Afbeeldingslocatie: http://onlinewinkel.vodafone.nl/image/00029/m5article/I_VS2.jpg

deze dus

[ Voor 19% gewijzigd door weebl op 05-05-2006 18:42 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 23:45

Klippy

Still Game

weebl schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:42:
Kijk eens naar vodafone simply.

Dat is welliswaar voor de wat oudere mensen bedoeld die alle toeters en bellen overdonderend vinden. Maar voor een klein jongetje zijn er best stoere bij. Vooral die zwarte is denk ik best hip als je 7 bent :)

edit:

[afbeelding]

deze dus
Die heeft m'n oma ook.
Volgens mij kan je daar geen nummers inprogrammeren. Maar verder wel een leuke GSM. Werkt best handig.

En er is ook nog de i-kids http://www.rax.nl/-/nav/1...PAKKET-%E2%82%AC-7---BLUE

Afbeeldingslocatie: http://www.rax.nl/images/8221822_s.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Klippy op 05-05-2006 18:46 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 22:57
Als ik me niet vergis kan dit met alle Nokia toestellen die ik al heb gehad. (en damn, 7 jaar :p)

[ Voor 13% gewijzigd door D-Three op 05-05-2006 18:47 ]

• Uberprutser

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Teckna
De I-Kids lijkt perfect inderdaad :) thanks!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Ballebek schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:34:
[...]

Why?

Bij de Belcompany hebben ze 2 hele simpele toestellen 1 met GPS zelfs ingebouwd kan je zien waar je kroost loopt (of in je auto bouwen als tracking systeem :))
Die andere is voor ouwe mensen heeft de oma van mijn vriendin ook is klein en doet alles wat jij wilt. Easymobile ofzo heet ie.
Welke is dat? Met die GPS, lijkt me handig :)

Twitter

• Teckna
Dennahz schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:37:
[...]

Welke is dat? Met die GPS, lijkt me handig :)
Das dus de I-Kids waar eerder over gesproken is, een paar posts boven je staat een linkje :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Ow juist, niet goed gekeken thx :)

edit:
Ben wel benieuwd hoe zoeits werkt, kost het bijv geld om op te vragen waar de GSM zich bevind? Zal eens wat zoeken :)

[ Voor 67% gewijzigd door Dennahz op 05-05-2006 21:46 ]

Twitter

• Uberprutser
Dennahz schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:39:
Ow juist, niet goed gekeken thx :)

edit:
Ben wel benieuwd hoe zoeits werkt, kost het bijv geld om op te vragen waar de GSM zich bevind? Zal eens wat zoeken :)
Gaat via SMS, kan je op de iMode website van KPN zien waar dat ding is.
Heb je wel een abbo voor nodig bij KPN btw...

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien een beetje offtopic, maar een klein quote'je over dat i-kids ding:
U kunt in uw i-Kids toestel op eenvoudige wijze drie veilige zones programmeren. Dit zijn bijvoorbeeld de straten of het speelgebied rondom uw huis. Verlaat uw kind een beveiligd gebied, dan ontvangt u direct een SMS-bericht. Als u gebruik maakt van een i-mode toestel dan krijgt u naast een SMS-bericht ook een overzichtelijke plattegrond in de display van uw scherm te zien.
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je (mits je een imode-toestel hebt) als je kind het blok uitloopt een smsje/plattegrond precies waar hij het blok uitloopt?
Netjes :)
Wow, blij dat mijn moeder het niet had! :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 23:45

Klippy

Still Game

anandus schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:36:
Misschien een beetje offtopic, maar een klein quote'je over dat i-kids ding:

[...]

Dus als ik het goed begrijp dan krijg je (mits je een imode-toestel hebt) als je kind het blok uitloopt een smsje/plattegrond precies waar hij het blok uitloopt?
Netjes :)
Wow, blij dat mijn moeder het niet had! :+
Klopt.
Het is eigenlijk een ideaal apparaat hoor. Niet te duur en je kind is er redelijk veilig mee.

Is geloof ik wel een abbo voor de GPs nodig, maar dat krijg je er bij geloof ik.

I-kids FAQ
en http://www.i-kids.net/ voor meer info.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1