Ik ben in het bezit van een K7S5A moederbord, en dat is al tijdje oud.
Alle andere onderdelen zijn sinds aanschaf eigenlijk vervangen.
voeding: Premier LC-A300 ATX
dvd brander: Benq
audigy geluidskaart,
768 MB DDR geheugen
2000+ AMD
Geforce 6200
Nu wil ik omdat mijn K7S5a steeds vaker de CMOS foutmelding geeft en daardoor soms de rest van de dag geen zin heeft om nog op te starten, graag iets anders gaan kopen...
Echter wat moet ik nu doen,
die videokaart, AGP houden, of ook maar wegdoen en direct op SLI overstappen?
Mijn budget is max zo'n 250 a 300 euro...
Ik game zo op zijn tijd een beetje, verder the usuall office gebeuren, dvd's afspelen.
En wil als ik mijn nieuwe mobo heb ook graag Media center eropgooien, zodat ik eindelijk gebruik kan gaan maken van mijn tv-kaart (hard disk recording en ja hij is ondersteund in WME)
Wat zouden jullie mij aanraden qua AGP,SLI
dan kan ik daarop verder gaan kijken naar welk moederbord ik wil enzo...
ik denk dat ik het voorlopig nog wel even bij IDE houd, omdat ik nog een recente 180 GB schijf gekocht heb.
Echter is de stap naar S-ATA ook wel interresant denk ik, qua snelheid...
Verder heb ik niet zo'n behoefte aan on-board spulletjes, omdat ik een audigy heb, en videokaart onboard ben ik geen fan van :-)
Graag dus even een stukje advies om te beginnen of ik beter voor AGP (wat ik al heb) kan gaan of gelijk ook een SLI nemen...
Alle andere onderdelen zijn sinds aanschaf eigenlijk vervangen.
voeding: Premier LC-A300 ATX
dvd brander: Benq
audigy geluidskaart,
768 MB DDR geheugen
2000+ AMD
Geforce 6200
Nu wil ik omdat mijn K7S5a steeds vaker de CMOS foutmelding geeft en daardoor soms de rest van de dag geen zin heeft om nog op te starten, graag iets anders gaan kopen...
Echter wat moet ik nu doen,
die videokaart, AGP houden, of ook maar wegdoen en direct op SLI overstappen?
Mijn budget is max zo'n 250 a 300 euro...
Ik game zo op zijn tijd een beetje, verder the usuall office gebeuren, dvd's afspelen.
En wil als ik mijn nieuwe mobo heb ook graag Media center eropgooien, zodat ik eindelijk gebruik kan gaan maken van mijn tv-kaart (hard disk recording en ja hij is ondersteund in WME)
Wat zouden jullie mij aanraden qua AGP,SLI
dan kan ik daarop verder gaan kijken naar welk moederbord ik wil enzo...
ik denk dat ik het voorlopig nog wel even bij IDE houd, omdat ik nog een recente 180 GB schijf gekocht heb.
Echter is de stap naar S-ATA ook wel interresant denk ik, qua snelheid...
Verder heb ik niet zo'n behoefte aan on-board spulletjes, omdat ik een audigy heb, en videokaart onboard ben ik geen fan van :-)
Graag dus even een stukje advies om te beginnen of ik beter voor AGP (wat ik al heb) kan gaan of gelijk ook een SLI nemen...