Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Caravanpoot kapot, waar koop je nieuwe?

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:55
Wij hebben ook een sleurhut, ene chateau 380 ofzo meen ik. Nu is alleen de voorpoot (1vd4) dolgedraaid. Toen we die uitdraaiden om de caravan recht te zetten en er wat druk op kwam zakte die in. De schroef waar de schroefdraad doorheen draaid is kapot.

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe poot,.. maar zijn die uberhaupt te koop?
Ik heb er helaas geen foto's van, mochten die nodig zijn kan ik aan crappy telefoon pics komen..

maar waar koop je dus van die poten?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Hebben ze op een sloop niet van die dingen? En anders de reguliere caravanboer?

[ Voor 31% gewijzigd door André op 05-05-2006 16:19 ]

• Nvidiot
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Geen idee waar je die dingen koopt maar een tip:
Die poten zijn dus *NIET* bedoeld om de caravan recht te zetten! Daar druk je je caravan mee stuk en gaat de boel lekken (meestal bij de aansluiting tussen het dak en de wand). Rechtzetten doe je met een wig onder een wiel en het neuswiel.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Opperhoof
  • Laatst online: 16:55
? heb je misschien een plaatje van zo'n wig? Is dat een soort van stok onder de dissel waarmee je de hoogte kan instellen, en een soort van blok onder de wielen die de hoogte van ieder wiel kan instellen?
En vervolgens slechts voor stabilisatie de pootjes uitdraaien?

Ik dacht dat die poten daarvoor waren nl, om de wielen en schokbrekers te ontlasten..?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Opperhoof schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:29:
? heb je misschien een plaatje van zo'n wig? Is dat een soort van stok onder de dissel waarmee je de hoogte kan instellen, en een soort van blok onder de wielen die de hoogte van ieder wiel kan instellen?
En vervolgens slechts voor stabilisatie de pootjes uitdraaien?

Ik dacht dat die poten daarvoor waren nl, om de wielen en schokbrekers te ontlasten..?
Een caravanbanaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.ncc.nl/techniek/klomp/images/banaan.jpg

Verwijderd

je kan ze bij iedere caravanimporteur halen, maar als ik jou was zou ik hem gewoon ff bij de dealer een volledige beurt laten geven, lijkt me tamelijk noodzakelijk als je die steunen altijd misbruikt hebt. hopen dat je vloer en onderstel nog een beetje in orde is :)
Pagina: 1