Toon posts:

What's Wrong??!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel klein (eigelijk groot) probleempje
telkens als ik iets installeer van de cd of een update van het internet crashed mijn pc doordat er een zwart scherm naar beneden schuift en ik zo vastzit... nu wil ik wete WTF moet ik doen!!??

System config:
AMD Tbird 1000@1000
MSI KT7 Pro2-A
Maxtor 30gig 7200 RPM
ASUS V6600 (nvidia drivers)
Windows 98SE
256MB ram

now help me pls =)

Verwijderd

Topicstarter
Pfff stelleke amateurkes :P

Verwijderd

Jemig man, rustig aan, wind je niet zo op. :7 Soms duurt het toch even voor je antwoord krijgt.... 8-)

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 12:03 schreef 4mD het volgende:
Pfff stelleke amateurkes :P
Nou, voor de draad ermee dan...gezien deze post neem ik namelijk aan dat je het zelf wel weet?

Verwijderd

Ge moet ons ook de kans geven om op uw probleem te kunnen nadenken he slimmeke !
Ge verwacht toch niet dat we u zullen helpen als ge direkt 'amateurkes' tegen ons zegt na enkele minuten !!!!!
los het zelf maar op boerke ! }:O

Verwijderd

Topicstarter
hehe was maar een grapken zenne :)
nee serieus... niemand die het weet?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij ben je zelf een amateurke... je weet toch wel waar dat zwarte scherm vandaan komt.. heb je misschien een virusscanner oid..

en ook lekker duidelijke beschijving: "..doordat er een zwart scherm naar beneden schuift.." :?:?:?

Verwijderd

Leuk systeempje heb je daar, alleen jammer van die processor! maar om op je probleempje terug te komen.....

Iets wat altijd werkt, is ff je windows opnieuw te installeren. Hiervoor hoef je niet je schijf te formatteren, maar gewoon eroverheen zetten!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste Rick srry maar anders kan ik het niet beschrijven...
En ten 2e bedankt Wester da zal ik is proberen.

Verwijderd

En als Westerbeek z'n tip niet werkt:
met PQMagic de hele harde schijf legen, opnieuw een partitie maken en formatteren en Win98 opnieuw installeren.
Misschien dat er een betere oplossing is (een ontbrekende 'r' in Reg.key bla340981/fdglnk03098ufd/34098fjne), maar je bent sneller als je grof alles opnieuw installeert.

Maar dit weet elke amateur, natuurlijk. :D

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar tis goe gelukt (behalve da mn pc nu gewoon soms uitvalt tijdens install) }:o
Pagina: 1