Heb gisteren deze vraag gesteld, maar niet geheel op de juiste manier waarvoor mijn excuses. Ga proberen wat duidelijker te zijn.
Sinds ik een format c: heb gedaan en een verse XP versie heb geinstalleerd komt mijn comp met de wizard nieuwe hardware: other memory. Er is na de formatering geen nieuwe hardware geïnstalleerd.
Mijn comp geeft bij systeemeigenschappen het RAM deel juist aan. Ook in mijn bios wordt dat herkend. Heb de verschillende reepjes ram al gewisseld en al om ze te testen, het zit daar dus lijkt mij niet in.
Windows update haalt niks uit, hij kan geen juiste drivers vinden.
Comp draait erg langzaam, alsof hij te weinig geheugen heeft. Al een lag van ongeveer 2 seconden als ik meer dan 4 explorervensters open heb en verder geen andere programma's draai.
apparaatbeheer geeft aan:
overige apparaten: other memory
eigenschappen voor other memory --> details --> apparaatinstantie-id: ROOT\*WEC0515\PNPBIOS_15
en hardware-id: *WEC0515
verder geen info te vinden.
mijn systeem:
MoBo: Giga-byte ga7vrxp-1
CPU: Athlon 2100+
geheugen: 1x Kingston 512 Mb en 2x 256Mb
Hdd: 1x Western Digital 80Gb 7200rpm en 1x Maxtor 80Gb 7200rpm
Videokaart: Asus a9600pro 256 Mb AGP
Dvd/rw Aopen 16x
Netwerkkaart Realtek RTL81139 PCI
Windows XP Home SP2
Sinds ik een format c: heb gedaan en een verse XP versie heb geinstalleerd komt mijn comp met de wizard nieuwe hardware: other memory. Er is na de formatering geen nieuwe hardware geïnstalleerd.
Mijn comp geeft bij systeemeigenschappen het RAM deel juist aan. Ook in mijn bios wordt dat herkend. Heb de verschillende reepjes ram al gewisseld en al om ze te testen, het zit daar dus lijkt mij niet in.
Windows update haalt niks uit, hij kan geen juiste drivers vinden.
Comp draait erg langzaam, alsof hij te weinig geheugen heeft. Al een lag van ongeveer 2 seconden als ik meer dan 4 explorervensters open heb en verder geen andere programma's draai.
apparaatbeheer geeft aan:
overige apparaten: other memory
eigenschappen voor other memory --> details --> apparaatinstantie-id: ROOT\*WEC0515\PNPBIOS_15
en hardware-id: *WEC0515
verder geen info te vinden.
mijn systeem:
MoBo: Giga-byte ga7vrxp-1
CPU: Athlon 2100+
geheugen: 1x Kingston 512 Mb en 2x 256Mb
Hdd: 1x Western Digital 80Gb 7200rpm en 1x Maxtor 80Gb 7200rpm
Videokaart: Asus a9600pro 256 Mb AGP
Dvd/rw Aopen 16x
Netwerkkaart Realtek RTL81139 PCI
Windows XP Home SP2