Toon posts:

Day Of Defeat Source -> Game Freeze + Looping Sounds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu sinds kort DoD (Day Of Defeat) Source nadat ik was uitgekeken op DoD 1.6. Ik heb het spel geinstalleerd en alle updates gedownload. Op het moment dat ik het ga spelen is er niks aan de hand ik kan gewoon naar de server connecten, maar na ongeveer 30 min spelen blijft het spel hangen (game freezes) en het geluid blijft hangen (sound looping). Ik heb dat iedere keer als ik ga spelen. Ik weet niet wat ik moet doen! Met 1.6 had ik dat nooit maar met de nieuwe DoD Source heb ik dat wel. Ik krijg geen blue screen maar ctrl+alt+delte werkt niet en ik moet de computer uitzetten door de stekker uit het stopcontact te halen! Als ik hem dan opnieuw opstart geeft hij geen enkele foutmelding. Als ik aan het spelen ben en ik wil emt alt+tab terug naar windows dan doet hij dat gewoon, maar als ik dan weer terug wil vanuit windows naar het spel dan geeft hij de volgende foutmelding:

Engine Error
failed to lock vertex buffer in CMeshDX8::LockVertexBuffer

als ik dan op OK klik dan volgt de volgende foutmelding:

hl2.exe-Toepassingsfout
De instructie op 0x240e8cc9 verwijst naar geheugen op 0xod54afcc. De lees-of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beeindigen.

Ik gebruik als geluidskaart de Realtek AC97. Weet iemand een oplossing voor dit irriterende probleem?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 12:18 . Reden: Toevoeging Error's met complete benaming ]