Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb een Logitech Mobile Freedom Headset. Ik krijg het maar niet voor elkaar om met Skype connectie te maken. Ik heb 'm werkend gehad, maar sinds een update van BlueSoleil (laatste versie van internet) lukt het niet meer.

UITEINDELIJK heb ik nu iets voor elkaar dat ik in het BlueSoleil venster die Logitech HS02-V07 zie staan. So far so good. Als ik 'm gepaired heb krijg ik ook dat hij netjes Connected is. En ik hoor door de headset een herhalend melodietje. Blijft al vaag dat dat melodietje BLIJFT herhalen. Als ik disconnect doe kapt dat melodietje.

Alles wijst erop dat de connectie met de headset goed verloopt.

Maar dan, wat kies ik in Skype? Ik kan bij Audio In, Audio Out en Ringing kiezen voor:

Bluetooth SCO Audio
Bluetooth AV Audio
Windows default device
Realtek HD Audio

Ik neem aan dat ik 1 van de bovenste 2 nodig heb. Maar welke? NIETS lijkt te werken (als ik die test service van Skype bel, alleen als ik de Audio Out op m'n gewone (Realtek) audio gooi hoor ik natuurlijk wat. Maar opnemen, ho maar...

Iemand hulp? Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 19:23

BIM

Nothing interesting

Zit er een knopje op de headset? (waar je de verbinding mee verbreekt als je belt)
Ff indrukken, dan hield dat melodietje bij mij op en werkte het gewoon.
(vroegah, toen m'n jabra bt200 nog werkte)
Succes!