[php] Return-path wordt niet gezet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gods Lonely Man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02-2024

Gods Lonely Man

A sidekick's sidekick

Topicstarter
Ik moet een mailing gaan versturen via php op een shared hosting account. Hierbij maakt ik van de phpmailerclass. Op zich niet zo'n probleem alleen alle bounces moeten worden opgevangen door een aparte email-account (om deze adressen uit de mailinglijst te halen). Om deze aan te wijzen moet je dacht ik de Return-path header gebruiken.

Op de lokale server hier werkt dat ook het gewoon en komt deze netjes in de header te staan en als ik een mailtje naar een niet bestaand emailadres (bijv. dasgadgasgashfdhfdsheh534@gmail.com) stuur dan krijg ik gewoon netjes een bounce terug op het aan gegeven Return-path. Als ik het echter op de server, waar het vandaan verstuurt moet worden, probeer komt er altijd <apache@unix-host-04.ision.nl> te staan. Daar heb ik dus niets aan. ;(

Via de -f parameter zou je deze kunnen "overrulen" alleen dat kan ik niet gebruiken, want safemode staat aan op deze server. Iemand enig idee wat ik dan wel moet gebruiken om de Return-path er wel goed in te krijgen?

------

Of anders je gebruikt gewoon SMTP mode |:(

Werkt nu dus O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Gods Lonely Man op 05-05-2006 14:49 . Reden: was er zelf uitgekomen ]

It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.

If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.