[MP3speler] Formattool werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-02 14:07
Hey allen,

Ik zit met een klein probleem, gisteren een nieuwe MP3speler gekocht (1tek dingetje a la 512 mb).
However, toen ik hem inplugde stond de MP3player/USB-stick voor bijna driekwart vol aan data (volgens explorer), maar er staat maar één MP3'tje op :?
Toen pakte ik de cd erbij en installeerde het progseltje wat erop stond, het was een programmaatje om de speler mee te formatteren. Dus ik formatteer netjes mijn stick met dat programma, geen fouten, alles lijkt goed te gaan. De stick werd ook goed geformatteerd, netjes ~500mb capaciteit en diezelfde ruimte ook aan vrije ruimte.
Meteen heel wat MP3 op die speler gegooid natuurlijk, naar geluisterd (werkte perfect). Maar toen ik nog eens dezelfde stick wilde formatten met het tooltje, gaf hij wederom geen fouten aan. Máár toen ik in explorer in de stick wilde komen, kreeg ik de error dat mijn stick niet was geformatteerd, en kreeg ik de vraag of ik hem opnieuw wilde formatteren. Ik doe dat dus, maar dan krijg ik weer de 'fout' dat mijn stick al half vol staat terwijl hij net is geformatteerd.
Daarna heb ik wat zitten proberen met dat programmaatje (Quick, Full en Low format, alle 3 geprobeerd, geen resultaat).

Ik heb al geprobeerd:
- 2 andere pc's (pc van mn pa (WinXP) en mn laptop (Win98))
- Formattooltje verwijderd en opnieuw geinstalleerd (nadat ik het register heb opgeschoond met CCleaner)
- Google en GoT afgestruind naar soortgelijke problemen met eventuele oplossingen

Nu is mijn vraag: Is er een ander tooltje waar ik mijn stick kan formatteren? (Maxblast is geen optie, ik heb geen diskettedrive)

/edit
Opgelost
Ik heb de stick geformatteerd in WinXP met schijfbeheer naar FAT met een clustergrootte van 32, hij werkt nu normaal :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mint op 05-05-2006 12:11 ]