[PHP]Gebruik maken van SSH2 libary, output ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met een project waarvoor ik SSH verbindingen nodig heb. Mijn probleem is alleen dat ik het niet voor elkaar krijg met de SSH2 extensie (www.php.net/ssh2).

Het probleem is dat er geen fatsoenlijke methode is om de output van je connectie terug te krijgen (athans zo lijkt het..). Ik ben hier echt al uren en uren mee bezig en ik begin het zat te worden (vandaar dit topic ;) ).

Niet veel mensen gebruiken dit denk ik. Kan iemand mij vertellen hoe ik output terug kan krijgen van zo'n connectie? Ik weet dat ik met ssh2_connect moet verbinden, met ssh2_auth_password de logingegevens moet doorgeven, en tenslotte met ssh2_exec een commando kan uitvoeren.

Alleen...dit commando wordt uitgevoerd, maar nu wil ik ook graag de output van het commando weten.. :+
Iemand die dit al eerder gedaan heeft ?

Webserver is een IIS6 server :)
PHP Version 5.1.3

* Glashelder is ff de weg kwijt :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Das toch niet zo moeilijk?

http://nl3.php.net/manual/nl/function.ssh2-exec.php
Execute a command at the remote end and allocate a channel for it. Returns a stream on success or FALSE on failure.
Hij returnt dus een stream, en die kun je met fread() inlezen en dan kun je ermee doen wat jij maar wilt.. Ohja, dan moet je ook nog ff stream_set_blocking($stream, true) doen, waar $stream de variabele is van je exec-command.
Hoop dat ik je een beetje in de juiste richting heb geholpen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door HyperioN op 05-05-2006 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Thx..was dus die stream_set_blocking..overheen gelezen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc