[V&A] Veiling, hoogste bieder contacteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 09:02

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
ik had vorige week voor de eerst een veiling lopen: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/36261

Nu wil ik de hoogstebieder contacteren, maar ik zou niet weten hoe. Als ik op zijn naam click heeft hij geen email beschikbaar. Of er is geen optie om hem iets te sturen.
Ook via admanager kom ik niet veel wijzer uit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als de veiling is afgelopen (dus naar gelang het aantal dagen dat jij hebt opgegeven voor de veiling) krijgt de hoogste bieder een e-mail gestuurd van het V&A-systeem met daarin de mededeling dat hij het hoogste bod heeft uitgebracht en via die mail kan hij jou weer e-mailen, zodat jullie via de mail de rest van de veiling kunnen afhandelen. Volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens mogen en kunnen we jou ook niet het e-mailadres geven van de hoogste bieder, tenzij hij/zij dat expliciet aangeeft in zijn profiel zodat het mailadres zichtbaar is in zijn/haar Gallery. Je moet dus even geduld hebben op een reactie van de winnaar op je advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 09:02

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Bedankt, Ik zal geduld hebben.

Mischien ook handig dat de veiler ook een mailtje krijgt: "De veiling is afgelopen, er is een mailtje naar de hoogste bieder gestuurd. Hij/zij is daarin verzocht om contact met je op te nemen"

Wat ook zou kunnen is dat in de admanager een email verzend scherm komt, net als bij deze advertentie. (zelfde user als mijn hoogste bieder) E-mail adres is niet openbaar maar je kunt wel een mailtje sturen.(dus toch gelukt)

of in ierder geval in een van de twee FAQ's opnemen

Wat ook handig zou zijn al ik alle biedingen in de admanager zou kunnen zien. Daardoor zou ik iemand lager in de lijst kunnen contacteren als de hogere bieders geen interesse meer hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door dfr0st op 05-05-2006 12:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50
Zit met hetzelfde probleem. Hoelang moet je wachten tot je over mag gaan naar de 2e hoogste bieder? Die heeft namelijk wel een adres in z'n profile staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Daar is geen vaststaande termijn voor. Geef de eerste bieder een paar dagen (exclusief weekend natuurlijk) en dan kun je door naar de volgende.