Toon posts:

A7V terug naar de leverancier...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment mijn A7V teruggebracht. Nix dan problemen. Harddisks die alleen in PIO-mode werkten (loei-langzaam), onmogelijk om de ata100-drive te gebruiken, diskette drive werkte niet (drive niet kapot!), niet mogelijk met de power button normaal op te starten, vastlopers onder win98 en winme (win2k liep beter), bij zware belasting bleef de computer constant even hangen...etc etc..Alles gechecked: geheugen, hdd, bios geflashed, ata100 geupdate ..
Ik had revision 1.02.

Sacerdote

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

eeeeeeeeh...your point beeing?

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Topicstarter
Mijn point is: die A7V draait voor de 1 als n zonnetje en voor de ander dus niet. Misschien dat anderen deze problemen herkennen en dan wellicht, mocht blijken dat er iets niet goed zit, ook terug kunnen brengen naar hun leverancier...

Sacerdote

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik zou de mijne graag terug brengen. Maar NoRRod neemt het niet meer terug. Ik heb het 22 dec. gekocht. Ik zou dan kiezen voor een Abit K7T-raid, of wachten op een kt133a bord.

Ik heb het zaakje nu wel redelijk stabiel (hoe stabiel kan windows zijn, vergeleken met Unix?), maar toch zou ik graag van dit bord af willen

Verwijderd

Topicstarter
Da's inderdaad niet zo best dat je m niet meer kan terugbrengen. Welke revision heb jij?

Sacerdote

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

1.02 nu met bios 1005c

Verwijderd

Ik heb met de mijne (ook rev. 1.02) totaal geen problemen.
Pagina: 1