Toon posts:

Print to BMP/TIFF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor school moet ik me gemaakte tekening in sprint layout bewerking in photoshop. Het probleem is echter dat printscreen niet gaat werken omdat het allemaal op d ejuiste schaal moet zijn.

Wat ik nodig heb is een tooltje waarmee ik kan printen naar tiff of bmp op een resolutie van 300dpi. Ik weet dat bij office 2003 zo tooltje zit, maar het is natuurlijk onzin om dat dure pakket te gaan aanschaffen alleen voor die ene functie. Met google kon ik er ook niet uitkomen aangezien ik alleen maar op tooltjes uitkwam die je moet kopen met een creditkaart wat ik dus niet heb.

Vandaar mijn vraag of iemand een print to bmp/tiff tooltje kent wat geen geld kost (of teminste op een normale manier is te kopen).

Verwijderd

Je kunt ook proberen te printen naar PDF. Het programma PDFCreator kan dat voor je doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment gebruik ik maak CutePDF writer, dan met GSvieuw omzetten naar BMP en dan kan ik hem openen in photoshop. Al is dit wel verschikelijk omslachtig terwijl afdrukken naar BMP/TIFF echt wel mogelijk moet zijn.

Mij lijk me dat als programma schrijver veel makelijk te maken dan print to pdf.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Eerste hit op [google=print to bmp] :)

edit:
Dat pakket kost $39,95, en je zoekt een freeware oplossing, ik moet dus beter lezen :)

[ Voor 40% gewijzigd door pasta op 04-05-2006 21:18 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Dat het geld kost is geen ramp, maar dan moet het wel voor me mogelijk zijn om te betalen. Ik heb wel 40 euro in me potermonee zitten, maarja ze acpteren alleen creditcards :7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 21:24 ]