[DICE]DesertShooter & Nightmare on ice

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-01 07:36
Voordat ik naar conroe ga, wil ik toch eerst nog eens een keer de coldbug ervaren, dus hier komt ie dan :P :

Setup:

Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/P4290017%20(small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/P4290019%20(small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/P4290021%20(small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/P4290022%20(small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/P4290023%20(small).jpg

Results:

De container doet het erg goed:

-36c onder load: (1,68v)
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/DICE.JPG
-49c in het bios: (1,68v)
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/DICE%20(8).JPG

Action pics :P :

Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/DICE%20(1).JPG
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/DICE%20(9).JPG
Afbeeldingslocatie: http://desertshooter.nl/DICE%20(3).JPG

3GHz S-Pi stable (geen screen) daarboven instant freeze. Coldbug dus, maar onder DI is het toch nog best netjes ;)

Stepping:

LDBFE 0610UPBW (Remco's CPU)

Een filmpje zegt veel meer dan een paar pics dus:

movie!

Thanks to:

El Snorro: DI Container
Waus: Armaflex

[ Voor 10% gewijzigd door DesertShooter op 04-05-2006 20:15 ]

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-01 23:05

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Nice lex, we gaan het binnenkort ook doen zoals je weet....:)

kijken of de 55/4200 wat harder willen

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 19:41
Mooie resultaten en een nog mooiere ervaring volgens mij ;)

Ik had nog wel een vraagje: is een coldbug niet dat de temperatuur sensor van de CPU over de zeik gaat door de negatieve temperaturen en je proc het op welke snelheid dan ook het niet meer doet? Is 3,1GHz niet gewoon de max van je CPU?

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 17:28

DaWaN

'r you wicked ??

Volgende keer wat langere draaid einden nemen en 2 lekkere stugge veren, dat mount beter denk ik, minder kans dat je je container scheef op je spreader komt te staan, omdat je zonder veren niet echt heel veel gevoel er over hebt :) Voor de rest wel grappig alleen die cpu is niet echt om naar huis te schrijven heb ik het gevoel.

Edit: Rave Allstars :P

[ Voor 4% gewijzigd door DaWaN op 04-05-2006 21:01 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 12:02
Ziet er allemaal goed uit! Op zich zijn de resultaten toch helemaal niet zo heel slecht?

Ff een vraagje: Hebben jullie dat gehele bord ingesmeerd met nagellak oid, of alleen rondom de socket? Enne hoe haal je dat er dan weer af?

• DesertShooter
gambr0 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:13:
Ziet er allemaal goed uit! Op zich zijn de resultaten toch helemaal niet zo heel slecht?

Ff een vraagje: Hebben jullie dat gehele bord ingesmeerd met nagellak oid, of alleen rondom de socket? Enne hoe haal je dat er dan weer af?
Nee, vaseline en neophrane was voldoende :)

Vaseline haal je er gewoon af met wc-papier :P

3GHz is niks, onder DI. Sommige halen dat met gemak op lucht :P

Volgende keer beter.

Verwijderd

DesertShooter schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:11:Thanks to:

El Snorro: DI Container
Waus: Armaflex
el snorro dankt jort voor container
waus dankt jort voor isolatie

:P

mooi gedaan jongens !! _/-\o_
DaWaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:58:
Volgende keer wat langere draaid einden nemen en 2 lekkere stugge veren, dat mount beter denk ik, minder kans dat je je container scheef op je spreader komt te staan, omdat je zonder veren niet echt heel veel gevoel er over hebt :) Voor de rest wel grappig alleen die cpu is niet echt om naar huis te schrijven heb ik het gevoel.

Edit: Rave Allstars :P
gewoon 2 vleugelmoertjes ;) veren is dom (8>

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 22:04 ]

Verwijderd

Heb er ook wel aan zitten denken om veertje te gebruiken, maar die had ik zo gauw niet bij de hand enzo. En we hadden goed contact dus dat was geen probleem :)

En voor de isolatie om de socket hebben we neophreen van de Vapochill gebruikt en voor het onderste deel van de container hebben we dit gebruikt met een laagje plakneophreen eromheen:

Afbeeldingslocatie: http://www.desertshooter.nl/P4200001%20(small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.desertshooter.nl/P4200002%20(small).JPG

Ik heb geen flauw idee wat het is maar het zag er wel isolerend uit. Het is geen neophreen in ieder geval. Maar we hebben geen last van condens gehad dus het zal wel goed zijn :)

Iemand een idee wat dit is misschien?

• Flasherrr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-02 20:34
ff een kort miss dom vraagje, watvoor cpu is het eigenlijk?

• DesertShooter
Flasherrr schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:39:
ff een kort miss dom vraagje, watvoor cpu is het eigenlijk?
Is geen stomme vraag, helemaal vergeten te vermelden:

Setup:

X2 3800+ LDBFE 0610UPBW
DFI LP UT nF4 SLI-DR Expert
OCZ PowerStream 600Watt
2x256MB Infineon BH-6
Aopen 6200

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 09:36
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:02:
[...]

el snorro dankt jort voor container
waus dankt jort voor isolatie

:P

mooi gedaan jongens !! _/-\o_

[...]

gewoon 2 vleugelmoertjes ;) veren is dom (8>
Ja Jort hartelijk bedankt voor container!

@Lex+Remco
Bedankt voor het maken van de mounting en het regelen van armaflex, binnenkort zal die container ook hier in gebruik worden genomen _/-\o_

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• -ErikE-
Iemand die mij meer duidelijkheid over die Coldbug kan verschaffen (zie mijn vraag hierboven)??

[ Voor 30% gewijzigd door -ErikE- op 05-05-2006 16:38 ]

Verwijderd

p43000 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:38:
Iemand die mij meer duidelijkheid over die Coldbug kan verschaffen (zie mijn vraag hierboven)??
Coldbug is niet iets dat als de cpu onder een bepaalde temperatuur komt dat hij het niet doet. Er komen alleen rare verschijnselen zoals BSOD's of dat hij niet veel beter klokt dan onder lucht ofzo. Met die lage temps is het ook meestal zo dat je minder HTT haalt dan normaal ;)

Als iemand wat aan te vullen heeft... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 17:44 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 17:28

DaWaN

'r you wicked ??

p43000 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:38:
Zodra de temperatuur zakt kan de HTT niet meer hoger. Sommige kunnen 300HTT bij -40, sommige crashen als bij 300HTT bij -0

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• -ErikE-
DaWaN schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:46:
[...]

Zodra de temperatuur zakt kan de HTT niet meer hoger. Sommige kunnen 300HTT bij -40, sommige crashen als bij 300HTT bij -0
dat snap ik, maar waarom hebben sommige CPU`s zoals die van DesertShooter een coldbug en anderen niet. Wat is de techische verklaring, dat was meer mijn vraag :)

Verwijderd

waarom clocked de ene beter dan de andere...
waarom kan de ene 300HTT en de andere maar 270HTT
kwaliteit van de memorycontroller enz...

• -ErikE-
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:14:
waarom clocked de ene beter dan de andere...
waarom kan de ene 300HTT en de andere maar 270HTT
kwaliteit van de memorycontroller enz...
De mate van overclocken heeft met core steppings te maken en ook waar de die in een wafer heeft gezeten (in het midden schijnt beter te clocken). De kwaliteit van alle memory controllers is uiteraard 100% identiek mag ik hopen. HTT frequentie en clockfrequentie an sich heeft ook weer te maken met hoe snel een tor kan schakelen. Vertragingstijd en timing binnen de proc gaan dan weer parten spelen als het buiten de specs wordt gedraaid.

Dit verklaart echter niet waarom sommige CPU`s door (extreem) lage temperaturen worden beinvloed. Een transistor zal op -50 net zo goed kunnen schakelen als bij +50 graden. Bewegende delen heb je natuurlijk niet. Alleen zal hij bij -50 langer meegaan omdat hij dan minder last van elektronenmigratie heeft.

Mocht dit hierboven allemaal rubbish zijn, zeg dat dan gerust, maar ik ben gewoon benieuwd naar de oorzaak van de 'coldbug' Tijdens het 3D-contest bleek de x300se ook een 'coldbug' te hebben. Dit was de interne thermometer die negatieve waardes als extreem hoge waardes zag. Niet 2s complement zullen we maar zeggen :P. Jullie zeggen dat dit met de X2 3800+ van DS niet het geval is. Mijn wedervraag is dan uiteraard: waarom niet >:)

disclaimer voor het geval dat:
Ik stel deze vragen alleen maar omdat ik in de technische achtergrond van de CPU geintresseerd ben.

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-02 08:54

link_mario

Ofwa?

Heej leuk filmpje..ik stond er met m'n neus op, alleen ben niet in beeld ;)

Na goed luisteren hoor je mij er ook doorheen praten... Ik overklok niet(omdat ik daar de middelen niet voor heb..) maar was toch leuk om keer bij te zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door link_mario op 05-05-2006 23:42 ]

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Iets zegt mij dat diegene die daar op dat filmpje bezig is nog niet zo oud is :D
Anyways leuk gedaan kids ;)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

p43000 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 20:12:
[...]

Dit verklaart echter niet waarom sommige CPU`s door (extreem) lage temperaturen worden beinvloed. Een transistor zal op -50 net zo goed kunnen schakelen als bij +50 graden. Bewegende delen heb je natuurlijk niet. Alleen zal hij bij -50 langer meegaan omdat hij dan minder last van elektronenmigratie heeft.

disclaimer voor het geval dat:
Ik stel deze vragen alleen maar omdat ik in de technische achtergrond van de CPU geintresseerd ben.
als je zegt dat een transistor niet zo goed werk op -50 dan zal deze ook niet verder clocken op deze temperatuur, wat dus wel het geval is. dat is volgens mij niet het probleem.

• link_mario
  • Laatst online: 04-02 08:54

link_mario

Ofwa?

KingNothing schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 08:11:
Iets zegt mij dat diegene die daar op dat filmpje bezig is nog niet zo oud is :D
Anyways leuk gedaan kids ;)
En waar maak je dat uit op?

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:15
netjes ziet het er weer uit hoor, ga zo door...

huidige opstelling

• Wapster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-02 23:38
link_mario schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:19:
[...]

En waar maak je dat uit op?
Ik denk op de kinderhand in het filmpje

• -ErikE-
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:31:
[...]

als je zegt dat een transistor niet zo goed werk op -50 dan zal deze ook niet verder clocken op deze temperatuur, wat dus wel het geval is. dat is volgens mij niet het probleem.
ik zei: NET zo ver overclocken. Door de kou onstaat er alleen minder 'slijtage' zoals men het hier betaamt te noemen, maar een transistor op -50 zal net zo snel schakelen als op +50, alleen zal hij dit langer vol kunnen houden (dus de leeftijd van de CPU wordt verlengd).

Misschien is het interessant als DesertShooter verteld hoe ver de CPU wil overclocken met 'gewone' koeling zoals water of luchtkoeling.

• KingNothing
Wapster schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:20:
[...]

Ik denk op de kinderhand in het filmpje
:D Idd

Die-hard Brexiteer

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-02 09:02
p43000 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:39:
[...]

ik zei: NET zo ver overclocken. Door de kou onstaat er alleen minder 'slijtage' zoals men het hier betaamt te noemen, maar een transistor op -50 zal net zo snel schakelen als op +50, alleen zal hij dit langer vol kunnen houden (dus de leeftijd van de CPU wordt verlengd).

Misschien is het interessant als DesertShooter verteld hoe ver de CPU wil overclocken met 'gewone' koeling zoals water of luchtkoeling.
Zijn de kosten van deze manier van koelen niet veel hoger (waardoor de leeftijd van de CPU verwaarloosbaar wordt)?
Natuurlijk blijft het een erg gave manier van koelen en het is hier dan ook netjes gedaan _/-\o_

I see red pixels.

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
Deze manier van koelen is dan ook alleen om de max van de CPU te vinden. (op DICE, op LN2 zal je weer hoger kunnen komen in theorie.

Netje's uitgevoerd allemaal :)
succes in de toekomst.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Vet jongens :D denk dat we nog wel wat kunnen verwachten van jullie :9

En als jullie zo graag willen weten of ze echt zo jong zijn kan je natuurlijk ook gewoon in hun profielen kijken eh 8)7

|| Specs || SuperPI 1m

• DesertShooter
Hmpf, lekker offtopic...

(kids :? )

Verwijderd

Vinden jullie dat ik zo'n mooie hand heb.. lol
Achja nog niet zo heel oud zeg jij het maar he ;)

Maar op lucht heb ik 2,8Ghz Spi-1m gehaald. Niet echt heel super opzich.

• -ErikE-
Was die DICE sessie ook SuperPi stabiel? Of was het een SS?

3GHz stabiel ik zie het al :) Toch raar dat niemand echt weet wat nou de reden van een 'coldbug' is. Op XS weet ook niet echt iemand er het fijne van.....

[ Voor 59% gewijzigd door -ErikE- op 07-05-2006 22:24 ]

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Zal waarschijnlijk toch wel een onderdeeltje zijn dat niet goed tegen de kou kan. Mischien dat de transistors bij een bepaalde temperatuur hun doorlaat eigenschappen verliezen ofzo.

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• -ErikE-
AMD 64 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:55:
Zal waarschijnlijk toch wel een onderdeeltje zijn dat niet goed tegen de kou kan. Mischien dat de transistors bij een bepaalde temperatuur hun doorlaat eigenschappen verliezen ofzo.
temperatuur heeft niks te maken met de mate waarop een transistor in de verzadiging gaat. Hij gaat, of hij gaat niet, of het nou -50 of +50 is, dat maakt voor zo`n ding niks uit. Want stel dat hij 20mA nodig heeft om in verzadiging (totale 'doorlaat' emitter -> collector) te raken, dan zal dit niet uitmaken of het -50 of +50 is. 20mA blijft 20mA, steek op antarctica maar eens je vingers in een 230V stopcontact, je krijgt net zo`n klap als hier >:)

Ik denk toch dat de interne temperatuursensor (en dan niet diegene die windows uitleest natuurlijk) niet met (hele grote) negatieve getallen overweg kan en dus na bijvoorbeeld -16 weer optelt -> -14, -15, -16, + 255, + 254, + 253 enz. Zo schakelt de CPU zichzelf dus uit omdat hij 'denkt' dat hij bezig is te doorbranden.

Hmmz dit is echt zo`n irritant probleem, je kan NIET een verklaring vinden wat het WEL is, maar WEL een verklaring vinden voor wat het NIET is.

• El Snorro
p43000 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:23:
Was die DICE sessie ook SuperPi stabiel? Of was het een SS?

3GHz stabiel ik zie het al :) Toch raar dat niemand echt weet wat nou de reden van een 'coldbug' is. Op XS weet ook niet echt iemand er het fijne van.....
De geheugencontroller binnen de CPU DIE kan (bij bepaalde revisies geheugencontrollers) niet tegen temperaturen onder de -20.
Er zijn zelfs geheugencontrollers die niet tegen al bij +3 graden geen hoge (250+) htt meer bereiken.

Het is vaak niet een probleem van niet willen booten onder <0 temperaturen, maar vooral dat ze geen hoge HTT speeds meer halen.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• -ErikE-
El Snorro schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:03:
[...]

De geheugencontroller binnen de CPU DIE kan (bij bepaalde revisies geheugencontrollers) niet tegen temperaturen onder de -20.
Er zijn zelfs geheugencontrollers die niet tegen al bij +3 graden geen hoge (250+) htt meer bereiken.
Dat begrijp ik, is ook al eerder gepost. Maar het is en blijft een GEVOLG en geen OORZAAK >:) Voor overclocken is het een GEVOLG, want je kan niet verder overclocken.

Bekijk je het echter technisch, dan is er ergens een onderdeel, dat niet goed tegen kou kan -> daardoor de memcontroller tegenhoud -> waardoor de OC wordt tegengehouden :(

De memcontroller is gewoon net als de rest van je processor een bult transistoren die op een willekeurige manier gerangschikt zijn. Transistoren worden (zoals al vaker gezegd) niet beinvloed door temperaturen. Iets beinvloed ze echter wel dat ze niet meer doen waarvoor ze gemaakt zijn (memcontroller spelen). Nu is dus weer de vraag, wat is dat! Het kan een temperatuur sensor zijn, of water in de CPU dat uitzet en daardoor banen blokkeert (zal wel niet hè 8)7 )

Maar het feit blijft dat de kou niet een oorzaak KAN zijn van het niet meer schakelen (of verkeerd schakelen) van transistors. Een gevolg van die kou waarop de transistors anders aangestuurd worden, kan echter heel goed een oorzaak zijn......

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 14:50

Jack

MHz Matters

p43000 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:33:
Een gevolg van die kou waarop de transistors anders aangestuurd worden, kan echter heel goed een oorzaak zijn......
Je zegt het nu zelf, de kou is dus de indirecte oorzaak.

[Specs]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:34
is dit een singlecore? nee toch?

Ik haal nl met mijn boxed cooler al 2970mhz.. Maar wel gaaf om eens mee te kloten, dat sowieso

• -ErikE-
Jack schreef op maandag 08 mei 2006 @ 00:56:
[...]

Je zegt het nu zelf, de kou is dus de indirecte oorzaak.
Indirect ja. Maar niet DE oorzaak. Ik ben op zoek naar DE oorzaak.

• El Snorro
p43000 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 01:57:
[...]

Indirect ja. Maar niet DE oorzaak. Ik ben op zoek naar DE oorzaak.
Ga maar lekker bij amd werken dan en ontwikkel voor ons een nieuwe K8 die geen coldbug heeft.

Jij blij, wij blij :|

• -ErikE-
El Snorro schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:05:
[...]

Ga maar lekker bij amd werken dan en ontwikkel voor ons een nieuwe K8 die geen coldbug heeft.

Jij blij, wij blij :|
Waarom nou zo`n overtrokken reactie? Ik probeer gewoon een antwoord op mijn vraag te vinden. Dit soort reacties dragen niet echt bij aan de discussie.

/me P43000 gelooft het wel weer en vertrekt ook uit het steeds stiller wordende DOC

• El Snorro
p43000 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:16:
[...]

Waarom nou zo`n overtrokken reactie? Ik probeer gewoon een antwoord op mijn vraag te vinden. Dit soort reacties dragen niet echt bij aan de discussie.

/me P43000 gelooft het wel weer en vertrekt ook uit het steeds stiller wordende DOC
Open dan een nieuw topic met die discussie?
Wordt het weer wat drukker in DOC?

Lees de amd techdocs allemaal nog maar eens door etc, misschien wordt je dan wel wijzer waarom de memcontroller coldbugged.
De meeste tweakers weten inmiddels welke steppings/memcontrollerrevisies minder/weinig last van coldbug hebben en zoeken die dus op.

• KingNothing
p43000 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:16:
[...]
En een trap na :|
Btw wat is trouwens die vloeistof die erachteraan in die container gekiepert word, alcohol :?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

KingNothing schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:53:
[...]

En een trap na :|
Btw wat is trouwens die vloeistof die erachteraan in die container gekiepert word, alcohol :?
Aceton ;)

Alcohol kan ook als het maar iets is dat een vriespunt onder de temperatuur van het droogijs heeft ;)

Verwijderd

ik vind het zeker interessante vraag p43000, waarom iedereen rare reacties geeft ontgaat mij ook een beetje.

het schijnt dat processorfabrikanten steeds meer aan het experimenteren zijn met andere soorten halfgeleiders aangezien elke soort halfgeleider anders reageert op temperatuur heb je kans dat het daardoor komt. Ik geloof dat standaard halfgeleiders, automatisch geleiders worden bij -150*C oid (Ja ik weet dat LN2 kouder is maar intern zal je zelfs met LN2 de -150 nooit halen). Maar bij elke halfgeleider is dat punt ergens anders. Ik weet zo niet of er halfgeleiders zijn waarbij dat punt rond vriespunt ligt maar het zou kunnen. Ligt ook aan het doperingsniveau.

Verwijderd

waarom is het dan bij iedere proccesor een andere temperatuur? ik denk toch dat een venice dezelfde transistoren gebruikt als een euhm venice?:D

Verwijderd

gelijke steppings liggen erg dicht bij elkaar. Als jij een nieuw soort halfgeleider test dan doe je heel veel tests naar verschillende verhoudingen (doperingsniveau's). Die tests zijn nodig om bevoorbeeld te kijken welke de beste yields opleveren, de beste eigenschappen etc.

• Xcist
  • Laatst online: 03-02 09:11
nou wil ik niet dom doen ofzo maar wat is een coldbug 8)7

beetje heel dom denk ik :P

[ Voor 21% gewijzigd door Xcist op 12-05-2006 22:38 ]

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
framaster schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:10:
nou wil ik niet dom doen ofzo maar wat is een coldbug 8)7

beetje heel dom denk ik :P
Zoek gewoon naar 'coldbug' in de search, google of XS. Dr is genoeg over te vinden ;)

|| Specs || SuperPI 1m

• jwtje
  • Laatst online: 21:52
Heel netjes mannen. Jullie zijn bijna de enige nog LEVENDE tweakers hier in DOC.. Het lijkt wel een beetje het einde. Maar ga zo door dus.

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
het einde? nee hoor, ik begin net :)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Verwijderd

het begin van het einde :p

• FiXeR.nl
  • Niet online
Extera schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:06:
het einde? nee hoor, ik begin net :)
Jup, hier hetzelfde.. van de zomer toch maar eens ff ergens dice vandaan halen..
Pagina: 1