Toon posts:

Printserver + All-in One?

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Canon MPC400 staan. Een all-in-one (scan, print, copy) met een parrallel en een usb-poort. Nu wil ik eigenlijk dat er op ieder moment, vanaf welke pc dan ook in het netwerk geprint kan worden zonder dat dus de pc waarom de printer nu is aangesloten aan moet staan. Ik weet alleen niet of je een All-in-one dus kunt aansluiten op een printserver omdat een all-in one naast het ontvangen van data (printopdracht) ook data verstuurt (scannen). Heeft iemand hier meer ervaringen mee of andere suggesties? Bedankt alvast.
Jan

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:06
Ik heb hier een all-in-one op een server staan, je raakt alleen de scannen functie kwijt.

If it aint broke, fix it till it is!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er zijn 1001 soorten printserver, van kleine embedded zaken tot quad-Xeon bakken zoals hier op het werk staan. Zonder verder info over type en OS kunnen we hier weinig over zeggen.

Als je aan de kleinere kant-en-klare apparaten zit te denken, zou je er goed aan doen even de documentatie (handleiding...) van die dingen door te lezen en een paar modelnamen in de search (Google of GoT etc) te gooien. Dat hoort echt tot de minimale inzet die we verwachten voor je een topic opent.

En dan nog is het nooit de bedoeling om naar ervaringen te 'vissen' - als je ervaringen zoekt, gebruik de search. Vind je niets? Dan gebruik je ofwel verkeerde zoektermen, danwel zijn die er niet :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.