firefox geeft input velden soms geel weer

Pagina: 1
Acties:

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Firefox heeft gister een automatische update gedraaid en sindsdien worden sommige input velden van formulieren geel weergegeven bij me. Ik kan echter de logica er niet in ontdekken en vraag me af of dit een feature of een bug is. Heb al gezocht op de mozilla site, maar kan er niets over vinden.
Iemand enig idee?

Ik zie het onder andere bij het inlogscherm van hotmail.com. De achtergrond van het input-field waar je je email adres moet invullen is bij mij (soms) geel.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58
Het is een feature, een soort autoinvuloptie, je kunt het vinden onder privacy saved forms. In een formulier kun je als je de eerste letters tikt of pijl omlaag geloof ik de velden automatisch vullen.

[ Voor 65% gewijzigd door Pino op 04-05-2006 18:56 ]

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-07 14:33

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ik neem aan een vorm van "Autofill", net als bij bijvoorbeeld de Google-toolbar.

Kun je aangeven dat hij allerlei info automatisch invult.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07 13:15
Heeft dat gele niet te maken met 'beveiligde verbinding' achtige constructies?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:35
Dj Daniel schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:40:
Heeft dat gele niet te maken met 'beveiligde verbinding' achtige constructies?
Dat is sowieso als je een https pagina bezoek maar dan in de addressbar alleen.

• markvt
  • Laatst online: 15:48

markvt

Peppi Cola

internet explorer doet dit ook met sommige velden als je autoaanvullen ofzo aan hebt staan.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• marty
Pino schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:54:
Het is een feature, een soort autoinvuloptie, je kunt het vinden onder privacy saved forms. In een formulier kun je als je de eerste letters tikt of pijl omlaag geloof ik de velden automatisch vullen.
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan, maar er gebeurd niets als ik (rustig) begin te typen en/of pijltje naar beneden druk.
Sterker nog: ik ben me nu bij open office op het forum aan het registreren en daar is het veld voor AIM ook geel: daarvan weet ik 100% zeker dat ik 'm nog nooit heb ingevuld.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 19:59
.

[ Voor 98% gewijzigd door naftebakje op 04-05-2006 21:56 . Reden: dubbelop ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 19:59
Tsja, hij kan soms raar doen. Zo hoefde ik met vorige versie's nooit in te loggen hier op GOT, maar nu moet ik iedere keer inloggen. Tsja, het werkt en het is veiliger, dus mij hoor je niet klagen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Toevallig Google Toolbar geinstalleerd? Ik zie het namelijk ook op zowel firefox als IE op de PC van mijn werk. Thuis en op de laptop van m'n andere werk heb ik geen Google toolbar en wel alle laatste updates, maar geen gele velden.

• marty
stom dat ik daar niet aan gedacht heb!
firefox gaf na de update, tijdens de eerste keer opstarten, een pagina van z'n eigen website weer dat de update was voldaan. Daar zag ik die google toolbar staan die laatst nog in het nieuws was, dus ik dacht: ff kijken wat dat ding nou helemaal kan. Die heb ik dus rond dezelfde tijd geinstalleerd.
Ik zal 'm eens deïnstalleren en kijken of ik het dan nog steeds heb

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Is het niet gewoon om aan te geven dat het mogelijk is een autoinvuloptie te gebruiken?
Zo van "dit veld is geel dus wat je hier invult onthou ik voor je voor de volgende keer dat het gevraagd wordt"..

• marty
heb geen last meer van gele invulvelden.
lijkt me dus duidelijk waar het aan gelegen heeft :)

• markvt
  • Laatst online: 15:48

markvt

Peppi Cola

Het licht dus aan de google toolbar.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Pagina: 1