[PHP/MySQL] DB replicatie in PHP

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 20:56

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Topicstarter
Ik heb een phpBB forum op een gratis webhost met een database van ongeveer 60MB die ik graag wil backuppen, echter heb ik de volgende beperkingen:

* Alleen FTP en HTTP
* Alleen PHP scripts v4.0.1 in safe mode met een time-out van 3 sec(!)
* Geen directe SSH en MySQL toegang
* Geen voldoende webruimte voor de complete DB
* Er worden reclame banners toegevoegd aan de PHP-output (javascript)

Een gewone dump naar een tekstbestand wil met geen mogelijkheid lukken. phpMyAdmin geeft een time-out vanwege de maximale 3 seconden. Ook andere programma's werken niet vanwege de te lage PHP versie (sommige verseisen 4.1 of hoger), of vanwege de code die toegevoegd wordt aan de PHP-output. Ik heb MySQLdumper, EMS SQL Manager en Navcat geprobeerd, maar niets werkt d.m.v. een PHP-output.

Dus ik heb het volgende in gedachten:

Ik heb op mijn PC thuis MySQL server 5.0 geinstalleerd welke d.m.v. phpMyAdmin is te bereiken die op de gratis webhost staat (m.a.w. ik mag dus ook een externe DB benaderen dan de localhost). Mijn idee is om een PHP-script te draaien die de gegevens van de localhost (gratis webhost) leest, en deze naar mijn SQL server thuis wegschrijft.

Helaas ben ik een n00b in PHP, dus als er een standaardscript is die dat kan, dan is dat welkom. Ik zit bijna een week te zoeken naar een dergelijke script, maar ik kan niet datgene vinden die aan mijn wensen voldoet. Ik heb er wel één gevonden die in de buurt komt, maar die kopieert slechts enkele query's, maar ik moet de complete DB kopieren.

Wie kan mij aan zo'n script helpen?

You only live once, so live to the max's

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 15:44
Neem contact op met je hoster?

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 20:56

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Topicstarter
djluc schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:55:
Neem contact op met je hoster?
Een gratis webhost die mij op mijn wenken bedient zodra ik een backup wil maken? Als het even kan elke dag? Da's geen optie, tevens ook niet mijn vraag. Ik zoek een PHP script die aan mijn wensen voldoet.

You only live once, so live to the max's

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar Programming is geen afhaalbalie voor kant en klare code. We programmeren onze eigen software. Als je dat zelf niet kan of wil, dan zul je goed moeten zoeken op het internet, of je neemt iemand in de arm die het wel kan. Wij helpen je er in elk geval niet mee, helaas.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.