Afgelopen zondag( 30 april ) zat ik eens lekker door het forum heen te bladeren... todat ik in 1 keer BOEM hoor en de computer uitvalt. Dus ik denk wat is dit dan? En ruik even bij de voeding. Deze rook branderig. Dus ik met de voeding uit een ander systeem testen of de boel het nog doet. En ja hoor! windows start op.. Maar na 20 minuten UT2004 spelen ruik ik weer iets branderigs rond de videokaart. Dus de videokaart omgewisseld met een andere maar nogsteeds een branderige geur. Toen ook de speciale medion kaart voor tv radio etc. er maar even uitgehaald. Opnieuw opstarten.. En nog steeds dat branderige luchtje. Dus ik heb de pc maar even weer gelaten voor wat het is en gedacht en rond gevraagt wat het kon zijn. Maar geen antwoord gevonden van iemand die het zeker wist. Nou denk ik dus dat het moederbord het branderige geurtje produceert en dat hij langzaam aan het afsterven is. Alleen denken jullie dat ook?
Dit zijn de specs van de pc:
p4 2,6 Ghz Nortwood
1024 MB geheugen ( 2x 512 )
medion/msi moederbord
9600xt videokaart
120 GB hardeschijf
DVD lezer
DVD - brander
Kaart lezer.
( Mist er nog iets belangerijks? Dan zoek ik het eventueel nog wel op in de handleiding? )
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. En met name mijn vader die werkt op deze pc
Dit zijn de specs van de pc:
p4 2,6 Ghz Nortwood
1024 MB geheugen ( 2x 512 )
medion/msi moederbord
9600xt videokaart
120 GB hardeschijf
DVD lezer
DVD - brander
Kaart lezer.
( Mist er nog iets belangerijks? Dan zoek ik het eventueel nog wel op in de handleiding? )
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. En met name mijn vader die werkt op deze pc