Toon posts:

[XP] 'Windows'-map in Recycle Bin*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met enige regelmaat leeg ik mijn Recycle Bin alleen vandaag kreeg ik de melding: "Are you sure you want to delete 'WINDOWS'?"
Nou nee dus. Maar als ik vervolgens Explore doet, staat er helemaal niks in. Klik ik op Yes dan roept ie:
"Cannot delete Dd37: Access is denied. Make sure the disk is not write protected or full blabla"

Op Dd37 vind ik geen bestanden op mijn computer en ook op internet kan ik niet veel ontdekken. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-03 21:28

d_star

Maharadja of the Year :-/

K neem voor de volledigheid maar aan dat je windows XP gebruikt?
Al op spyware/virussen gescand?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad een scan gedraaid, maar geen virussen. En spyware wijst niet in de richting van iets "Dd37" 8)7

Verwijderd

"Verborgen bestanden en mappen weergeven" als eens geprobeerd :) ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 20:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ook dat :?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:50

Wildfire

Joy to the world!

Dit is een leuke bug in Windows. Na een reboot (of even uitloggen en weer inloggen) is het weer voorbij.

Ja, het is irritant maar nee, het kan verder geen enkel kwaad. Het is dus "gewoon" een bug.

-- Edit: deze bug zit al jaren in Windows XP... kun je nagaan wat voor prioriteit Microsoft geeft aan het verhelpen van deze bug... waarschijnlijk iets van "prioriteit 10 - laat maar lekker zitten deze bug" :)

-- Edit #2: alsof de duivel er mee speelt... nu heb ik het zelf weer, "Weet u zeker dat u WINDOWS wilt verwijderen?" :P

Ik ga maar ff opnieuw inloggen dus :)

[ Voor 108% gewijzigd door Wildfire op 04-05-2006 22:59 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wildfire schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:25:
Dit is een leuke bug in Windows. Na een reboot (of even uitloggen en weer inloggen) is het weer voorbij.

Ja, het is irritant maar nee, het kan verder geen enkel kwaad. Het is dus "gewoon" een bug.

-- Edit: deze bug zit al jaren in Windows XP... kun je nagaan wat voor prioriteit Microsoft geeft aan het verhelpen van deze bug... waarschijnlijk iets van "prioriteit 10 - laat maar lekker zitten deze bug" :)
Onzin. Als het een bug in Windows was, hadden alle 500 miljoen gebruikers van Windows er last van. Je zult wel een of andere crappy utility geïnstalleerd hebben.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit probleem heb ik ook gehad, er was zelfs al een topic over met iets van 10 reply's.

Wat het bij mij heeft opgelost is een .txt bestand maken die naar de prullenbak doen en dan de prullenbak legen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bekend probleem :P heb hier ook veel last van (gehad)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Brahiewahiewa schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:20:
[...]
Onzin. Als het een bug in Windows was, hadden alle 500 miljoen gebruikers van Windows er last van. Je zult wel een of andere crappy utility geïnstalleerd hebben.
En waarom zou het niet aan Windows kunnen liggen? Er zijn zat Windows bugs die pas in bepaalde situaties aan het licht komen.

En dat jij bv. er nooit last van heb gehad, wil niet automatisch zeggen dat het geen bug is.

Ik heb vaak zat deze melding gezien, ook bij anderen, en zelfs bij een nieuwe XP install.

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-03 16:25

DR161

is sarcasminist

k heb er geen last van ik leeg nooit de prullenbak :9

[ Voor 4% gewijzigd door DR161 op 05-05-2006 00:38 ]

pssst geld kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou mensen, hij had gelijk hoor. Na een reboot was er niks meer aan de hand. Bedankt! _/-\o_

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:16:
Nou mensen, hij had gelijk hoor. Na een reboot was er niks meer aan de hand. Bedankt! _/-\o_
Opnieuw inloggen is sneller :)

Pagina: 1