Dutchtone dekking in Brabant en Limburg

Pagina: 1
Acties:

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik denk erover om een prepay gsm van Dutchtone te kopen, maar ik vraag me af hoe het met de 'landelijke dekking' zit. Ik woon zelf in Budel (beetje op de grens tussen brabant, limburg en belgie. Op de site van dutchtone kan ik wel een kaartje vinden, maar dat is veel te onduidelijk...

http://www.dutchtone.com/diensten/overige/dekking/

Verwijderd

Dutchtone is kut.
Niet doen. Het gaat niet om de dekking maar gewoon om dutchtone.

Vorige jaar heb ik een dutchtone prepaid pakket gekocht. 3 maanden geleden ging hij kapot. Probeer dan de klantenservice maar eens te bellen. Uiteindelijk lukte het en ze zouden het toestel komen omruilen (wat overigens wel positief is). Afspraak voor gemaakt,.. nooit iemand komen opdagen. Weer proberen een afspraak te maken (kut klantenservice drie keer gebeld,)en te vragen waarom er niemand geweest is. Ja sorry meneer, maar waarschijnlijk was de koerier te laat en heeft hij u overgeslagen :? :(
Nou je raad het al ook op de tweede afspraak kwam niemand opdagen.

Vanochten is dat ding dan eindelijk gekomen. En raad eens wat? Ook deze doet het niet. Het toestel moet nog geunlockt worden of iets dergelijks. Nou krijg ik over een paar werkdagen (dat kon wel anderhalve week worden zei dat kind (met die vreselijke kutstem)) de codes om dat toestel te unlocken. Ik mocht trouwens van geluk spreken dat ik dat pakket al langer dan een jaar heb want anders was dat ook nog niet eens mogelijk geweest,... tszeee I'm a fucking lucky bastard.

Kut dutchtone, kut dutchtone...
Nog ff en dan belt niemand meer met dutchtone. :r:r:r

• compie
  • Niet online
Wat voor telefoon had je dan?

Verwijderd

sagem 820.

Dat is dat model dat in die tijd bij het pakket zat.

• compie
  • Niet online
Er zal toch wel iemand zijn uit Brabant die Dutchtone heeft....

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik woon in de buurt van Eindhoven en ik heb Dutchtone (all in 180) Bevalt me best goed, soms is de kwaliteit een beetje minder, maar ja, het abo was dan ook erg goedkoop !! :)
Pagina: 1