Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke draagbare mediaspeler (oa divx) is momenteel het beste

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views sinds 30-01-2008

• persyval
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 12:58
Ik reis elke dag anderhalf uur op en neer tussen Rotterdam en Utrecht en deed dat (dom als ik was) eerst met de auto.
Ondertussen heb ik genoeg van de file's en zit heerlijk relaxed in de trein.
Om mijn treinreis nog aangenamer te maken ben ik op het moment op zoek naar een portable media player zodat ik in de trein mijn divx, xvid en mp3's kan bekijken/beluisteren.

Het enige apparaat wat toen in mijn gedachten schoot was de psp.
Die heeft daarnaast ook nog de mogelijkheid om spellen af te spelen en zit in een gunstige prijs categorie (250 euro als giga pack).
Ik vroeg me alleen af of er niet betere spelers die waren die speciaal ontworpen waren als media spelers.

Ik kwam o.a. uit bij de viliv maar die vond ik net nog te prijzig.
heeft iemand toevallig suggesties voor een goede portable media speler?

• suske-wiske
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik ben heel tevreden met mn MDA Compact.... (Q-Tek S100)
Is gelijk telefoon ook , en speelt met de juiste software divx, xvid, mp3 en jpg en zo....
Nadeel is redelijk klein scherm, 320x240 :|

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, kijk eens rond in PMD. Er bestaat geen beste speler. Er bestaat alleen de speler die voor jou het beste is. Verdiep je eens in wat er allemaal te krijgen is en stel eisen en een budget op.

Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
[rml][ MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie Deel 2[/rml]
[rml][ MP3/HDD] Het Creative Zen Vision:M topic[/rml]
Het Archos AV500 topic deel 1
Archos AV700
[rml][ MP3/HDD] Het Archos Gmini 500 topic[/rml]

En ook de Pricewatch is niet onhandig. Op Google zijn genoeg reviews van spelers te vinden dus dan moet je er wel uit kunnen komen.

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 04-05-2006 16:53 ]

• persyval
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 12:58
Ik had natuurlijk al wat op google rond gekeken maar ik zag daar door de bomen het bos niet meer.
Portable media player + review levert te veel spam van online winkels op.

Ik was dus op zoek naar een samenvatting van veel gebruikte media spelers op het moment.
Die is mooi gegeven dus hier kan ik inderdaad wel even mee vooruit.
Bedankt!

Maar aan alle prijzen te zien blijft de psp nog steeds een goede optie volgens mij.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dus de psp puur als mediaspeler gebruiken en niet zozeer voor de spellen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mensen die ervaring met de PSP hebben? :? Joah, ik denk dat die er wel zijn. Wellicht in Het Playstation Portable topic Deel 17 en voorgaande delen ;)

Zoals ik al eerder zei. Verdiep je eens in wat er allemaal te krijgen is. Één zoekopdracht met Google is nogal weinig hoor. Hier op GoT is ook genoeg te vinden, en verder heb je nog zat sites waar allerlei mp3spelers/portable media players besproken worden.

Zie bijvoorbeeld
Dapreview
Engadget
Anythingbutipod

En in de Pricewatch vind je zowat alle PMP's die er te koop zijn, en waar je ze kunt kopen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Als het echt zo moeilijk was een dergelijk apparaat te vinden, had PMD vol gestaan met topics als dit. Dit is echter niet het geval, dus dit topic gaat dicht.
Naast de tips die RoD geeft, raad ik je aan eens bij een winkel van grote elektronicaketens binnen te stappen en rond te kijken. Daarnaast kunnen webshops je ook een goed overzicht verschaffen. Twee grote winkels in Nederland zijn Mmport en MP3shop.nl.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.