Hoi,
misschien op t eerste gezicht wat onzinnig, maar het valt me echt op hoe ontzettend vaak mensen in SG en HK een vraag stellen over een product wat ze op marktplaats hebben aangeboden en waar ze vervolgens de bekende nigeriaanse western union mailtjes over krijgen. Vanmiddag was het ook weer eens raak --> [rml][ serieus]Oplichting?[/rml]
In dat topic opperde ik al:
Nou ja, zomaar even een hersenspinsel van mij, ben benieuwd
misschien op t eerste gezicht wat onzinnig, maar het valt me echt op hoe ontzettend vaak mensen in SG en HK een vraag stellen over een product wat ze op marktplaats hebben aangeboden en waar ze vervolgens de bekende nigeriaanse western union mailtjes over krijgen. Vanmiddag was het ook weer eens raak --> [rml][ serieus]Oplichting?[/rml]
In dat topic opperde ik al:
Is dat niet serieus een idee, en is het haalbaar in de zin van kan het überhaupt? En mocht het niet haalbaar zijn, kan het niet ergens terugkomen in een FAQ?kamstra schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:45:
ik ga een feature request doen denk ik....
Elke keer als in een topicstart het woord "nigeria" "money transfer" of "western union" staan automagisch doorsturen naar een stukkie FAQ waarin staat dat het FAKE en OPLICHTING is.
Nou ja, zomaar even een hersenspinsel van mij, ben benieuwd
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat