"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Tuurlijk, als er iets contact maakt met de kast, kan dat zeker.
Heb je gechecked of het andere MB wel goed gemonteerd was?
Heb je gechecked of het andere MB wel goed gemonteerd was?
Verwijderd
volgens mij heb je zelf het antwoord op je vraag al gegeven, door het bewijs ervoor te leveren...
en idd, het kan.. bijv door een aanraking tussen kast en moederbord of magnetisme in een metalen kast...
en idd, het kan.. bijv door een aanraking tussen kast en moederbord of magnetisme in een metalen kast...
Als het moederbord sluiting maakt met de plaat eronder kun je allerlei problemen verwachten, maar dat lijkt onwaarschijnlijk als het systeem al 7 jaar staat. Je neef heeft em toch niet laten vallen?
Hoe dan ook, als het systeem in een andere behuizing wel werkt kun je het voorzichtig weer proberen in te bouwen in de Aopen kast. Wellicht is dan je probleem weg.
Ik vind het wel merkwaardig dat je er wel in slaagde om windows XP te installeren op een systeem dat je om de 5 minuten moest herstarten.
Hoe dan ook, als het systeem in een andere behuizing wel werkt kun je het voorzichtig weer proberen in te bouwen in de Aopen kast. Wellicht is dan je probleem weg.
Ik vind het wel merkwaardig dat je er wel in slaagde om windows XP te installeren op een systeem dat je om de 5 minuten moest herstarten.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
het rare was dat ik eerst wel xp kon installeren zonder problemen, maar dan plotseling om de haverklap vastzitten, herinstalleren en zelfs tijdens de setup vastlopen
was echt random meer maar zat nooit veel tijd tussen
was echt random meer maar zat nooit veel tijd tussen
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Als je echt helemaal zeker wilt zijn, leg je de pc gewoon in losse onderdelen op tafel en boot je dan een keer. Geen problemen? -> Kassie
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pagina: 1