Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Ik ben op zoek naar een site waar je een simkaart met mobiel nummer naar keuze kunt aanvragen (voor zover een bepaald nummer nog beschikbaar is natuurlijk :P)

Ik heb Lowcall al gevonden, die een beperkte keuzemogelijkheid biedt, maar ik wil wat meer keuzevrijheid hebben om een ideaal nummer te bemachtigen. Weet iemand of zoiets bestaat?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik weet dat het bij Orange zo is dat als je maar genoeg geld neerlegt je het wel voor elkaar krijgt om een mooi nummer te krijgen (dat, of gewoon erg veel bellen zodat ze je een voorkeursbehandeling willen geven).

Maar goed, dat is niet echt iets wat goedkoop zal kunnen.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Is het niet meer zo bij sommige bedrijven dat het nummer op de verpakking van de simkaart staat?
Zo heb ik jaren geleden een mooi nummer gefixed zo makkelijk dat nooit meer iemand het op hoeft te schrijven en het in 1x onthoudt :+

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Dan zou je moeten graaien tussen de doosjes bij je phonewinkel?
Ik zit eigenlijk naar een simpele online oplossing te zoeken :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Yohan schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:55:
Dan zou je moeten graaien tussen de doosjes bij je phonewinkel?
Ik zit eigenlijk naar een simpele online oplossing te zoeken :P
Ben je een tweaker of niet?
Ik heb nog nooit iets kant en klaar gefixed!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:54

404error

Page Not Found

Bij simyo.nl kun je het nog proberen. Kun je een combinatie van 4 cjifers in je nummer kiezen en krijg je daar veel opties mee te zien.

Zo heb ik nu 06123(mijn naam)!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Pagina: 1