"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik weet dat het bij Orange zo is dat als je maar genoeg geld neerlegt je het wel voor elkaar krijgt om een mooi nummer te krijgen (dat, of gewoon erg veel bellen zodat ze je een voorkeursbehandeling willen geven).
Maar goed, dat is niet echt iets wat goedkoop zal kunnen.
Maar goed, dat is niet echt iets wat goedkoop zal kunnen.
Is het niet meer zo bij sommige bedrijven dat het nummer op de verpakking van de simkaart staat?
Zo heb ik jaren geleden een mooi nummer gefixed zo makkelijk dat nooit meer iemand het op hoeft te schrijven en het in 1x onthoudt
Zo heb ik jaren geleden een mooi nummer gefixed zo makkelijk dat nooit meer iemand het op hoeft te schrijven en het in 1x onthoudt
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Dan zou je moeten graaien tussen de doosjes bij je phonewinkel?
Ik zit eigenlijk naar een simpele online oplossing te zoeken
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ben je een tweaker of niet?Yohan schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:55:
Dan zou je moeten graaien tussen de doosjes bij je phonewinkel?
Ik heb nog nooit iets kant en klaar gefixed!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Bij simyo.nl kun je het nog proberen. Kun je een combinatie van 4 cjifers in je nummer kiezen en krijg je daar veel opties mee te zien.
Zo heb ik nu 06123(mijn naam)!
Zo heb ik nu 06123(mijn naam)!
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Pagina: 1