Toon posts:

[XP]

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Als ik mijn pc opstart dan krijg ik 2 schermpjes: 1 zegt iets over een wachtwoord dat fout is, als ik dan op OK druk heb ik daarachter nog het login venstertje waar je dus je wachtwoord ik kan tikken. Ik druk hier ook altijd op OK, en dan start alles pas op.

Hoe zorg ik ervoor dat dit verdwijnt en dan mijn pc gewoon in 1 keer doorstart?

Bvd.

Verwijderd

Automatisch aanloggen aanzetten :?

Verwijderd

Hey,

Maybe moet je even 1. TT wijzigen 2. geen aanhef/groet gebruiken 3. eerst zelfs eens voor een oplossing gaan kijken.
GoT is geen commando cetrum voor honden o.i.d.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heb je bij je profielen je wachtwoord uitgeschakeld?
Onder welke account log je in op windows?

Misschien is het handig om via een Topic Report (handje links boven je topic) aan te vragen om je topic titel wat uit te breiden.
Deze zegt namelijk erg weinig en dus zullen er weinig mensen reageren :)
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:10:
Hey,

Maybe moet je even 1. TT wijzigen 2. geen aanhef/groet gebruiken 3. eerst zelfs eens voor een oplossing gaan kijken.
GoT is geen commando cetrum voor honden o.i.d.
Als je niet wilt helpen omdat je de TS onvoldoende vind gebruik dan een TR. :)
Dan hoef je hier niet te reageren en zal een mod de TS wijzen op de eisen van GoT :)

[ Voor 43% gewijzigd door Gonadan op 04-05-2006 13:12 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Sterker nog; ik ga dit topic afsluiten met het verzoek aan Yass om Windows Clients - Policy te lezen. Hopelijk vindt je daarin de informatie over hoe je wel een topic behoort te starten op GoT; en dat is niet zoals je het tot nu toe hebt gedaan; en waar je ook meerdere malen voor gewaarschuwd ben.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.