Z-5500, wil niet meer aan, stroomprobleem denk ik

Pagina: 1
Acties:

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 20:09

Darth Punk

professionalized prutz0r

Topicstarter
Ik heb sinds maart 2005 de Logitech Z-5500, waar ik heel te vreden over ben. Rond half twaalf vanacht heb ik mijn computer netjes afgesloten en daarna stekker uit stopcontact gehaald, omdat er anders altijd van die lampjes o.a. van de speakerset bijven branden.

Vandaag zette ik mijn pc weer aan. Wat ik ook probeer: via de afstandbediening of gewoon via de knop op de pod, hij gaat niet meer aan. Zelf denk ik dat de set kapoet is :'( :'( :'( , omdat het lampje op de pod ook niet meer wil branden. het lampje brandt standaard rood, als de set op standby staat, of blauw als de speakerset aanstaat. Ik zie geen brandend lampje meer.

Dingen die ik al gechecked heb:
batterijen afstand. verwisseld.
alleen sub + pod aangesloten, dus alle andere speakerkabels van sub naar geluidskaart niet aangesloten.
sub aangesloten als eninge op ander stopcontact, dus niet meer via de verlengdoos.

Ik zelf zou het niet meer weten, ik denk dat ie toch kapoet is. En dat vind ik raar, ik heb ook niks raars geroken of gehoord toen ik vanmorgen mijn pc weer aandeed.

Heeft er iemand een idee, wat het anders zou kunnen zijn? Anders moet ik morgen toch maar Logitech bellen i.v.m. garantie

PS: ik heb geen last van het bekende plopjes probleem.
In de gebruiksaanwijzing staat (net als op de logitech support website) zeer weinig over e.v.t problemen

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Punk op 04-05-2006 13:08 ]

i want LART!