Toon posts:

pop3 connector

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein probleempje. Ik zoek software die 1 x in de 15 min of een andere tijd alle emails van mijn pop3 accounts kan afhalen en dat op een lokaal servertje opslaat. Nu moet ik wel met de clients via bijvoorbeeld outlook de emailtjes kunnen bekijken op de server.

Ik weet dat in windows 2003 smallbusiness erver een pop3 connector zit die dat kan maar om alleen hiervoor een windows 2003 server licentie te gaan aanschaffen is een beetje duur.

Dus ik neem aan dat er vast een alternatieve oplossing is.

Alvast bedankt

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 18:57
GFI heeft ook een tool hiervoor die werkt prima samen met Exchange. Wel vervelend dat je de service moet herstarten (gaat automagisch) als je wijzingen maakt in de accounts maar verder ok.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:57:
Ik weet dat in windows 2003 smallbusiness erver een pop3 connector zit die dat kan maar om alleen hiervoor een windows 2003 server licentie te gaan aanschaffen is een beetje duur.
Wat voor server heb je nu dan?
Met een linux server kan je bijvoorbeeld werken met fetchmail :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
http://www.chimera.co.nz/efsmain.htm

Gratis pop3-connector voor Exchange. Toevallig ook vandaag naar op zoek geweest :-P

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat wil je precies dan? Want ik ken namelijk zat software die dat kan:
Outlook, Outlook Express, AppleMail, Thunderbird en ook inderdaad dingen als fetchmail.

Wat heb je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd? Want ik kan me niet voorstellen dat zoiets moeilijk te vinden is ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 17:26
mdeamon kan zoiet ook

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 14:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:57:
Hallo,

Ik heb een klein probleempje. Ik zoek software die 1 x in de 15 min of een andere tijd alle emails van mijn pop3 accounts kan afhalen en dat op een lokaal servertje opslaat. Nu moet ik wel met de clients via bijvoorbeeld outlook de emailtjes kunnen bekijken op de server.

Dus ik neem aan dat er vast een alternatieve oplossing is.

Alvast bedankt
En wat heb je uberhaupt allemaal al gevonden :?
Er is vast wel een tool te vinden die dat kan, van freeware tot payware.

PNS != ik zoek een goedkoopie tooltje, wie helpt mij ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.