[Meeting] Zondag 7 mei... Animo?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dag waarde medetweakers.

Aangezien ik eigenlijk alleen maar op zondag wat vrije tijd heb, en velen met mij gok ik, lijkt het me leuk om aanstaande zondag weer eens een meeting te doen.

Aangezien ik totaal geen ervaring heb met het zelf organiseren van een dergelijke meeting wou ik even vragen wat de animo is en áls we e.e.a. gaan doen of er ideeën zijn qua lokatie (woon zelf bij Zwolle).

Tevens moeten er nog dingen geregeld worden als we ergens heen gaan (eten enzo).

Laat maar wat horen !

Mocht het nou zijn dat er al een meet is op zondag waar ik geen weet van heb, hoor ik 't graag

Mensen die meegaan:
Sharky
Fairy
Freeom1987
Whizzcat

Jongens welke locatie spreken we af ??

[ Voor 15% gewijzigd door Fairy op 06-05-2006 08:59 ]

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

7 mei is iig de eerste downhill-mountainbike-race op de Kardinger Berg in Groningen. :)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-01 16:16

Sharky

Skamn Dippy!

MartijnGizmo schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:45:
7 mei is iig de eerste downhill-mountainbike-race op de Kardinger Berg in Groningen. :)
echt? dan ben ik in Groningen dan. Bedankt voor de tip. :)

This too shall pass

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik heb misschien wel interesse, ligt aan de locatie, planning en animo. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Fairy schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:09:
Dag waarde medetweakers.

Aangezien ik eigenlijk alleen maar op zondag wat vrije tijd heb, en velen met mij gok ik, lijkt het me leuk om aanstaande zondag weer eens een meeting te doen.

Aangezien ik totaal geen ervaring heb met het zelf organiseren van een dergelijke meeting wou ik even vragen wat de animo is en áls we e.e.a. gaan doen of er ideeën zijn qua lokatie (woon zelf bij Zwolle).

Tevens moeten er nog dingen geregeld worden als we ergens heen gaan (eten enzo).

Laat maar wat horen !

Mocht het nou zijn dat er al een meet is op zondag waar ik geen weet van heb, hoor ik 't graag
Mmmm... leuk dat de meets een keertje georganiseerd worden door een jongedame _/-\o_

Tsja... organiseren... prik een datum, kies een leuke stad of een leuk thema, verzamel mede-geïnteresseerden, en ga op pad ;)
(Voor eet-partijtjes is t een kwestie van informeren bij degenen die meegaan of ze lokaal ergens iets willen eten, en bij je restaurant/menu-keuze een beetje rekening houden met zowel de vlees-minnenden als de vegatarischen onder ons (kunnen de eters t best zelf aangeven denk ik), van te voren reserveren, en klaar: de tafel staat gedekt op t moment dat je honger krijgt ;) )

Ik zou best willen en kunnen zondag, maar ik ga in elk geval niet helemaal naar Groningen... Da's net ff te ver vanuit Leiden. Maar laat dat niet in de weg staan voor t kiezen van een plaats. Gek genoeg schieten t aantal snel georganiseerde meets op t moment de pan uit, dus als t te ver is, is er voor mij nog altijd keuze voor dichterbij. En wellicht zien we elkaar elders weer :+

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:19:
[...]

Mmmm... leuk dat de meets een keertje georganiseerd worden door een jongedame _/-\o_
Pardon? :D

Verwijderd

Is dit een andere Fairy dan? (dan de Fairy die mee was in Zutphen)

• Korras
  • Laatst online: 18-12-2025
ik weet echt zeker dat dit een andere is ja. :D

en ik kan niet zondag.. nachtdienst.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Verwijderd

Korras schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:35:
ik weet echt zeker dat dit een andere is ja. :D

en ik kan niet zondag.. nachtdienst.
Hmmm... sorry dan... dacht dat t die ene was... :+

• Nielsracing
  • Laatst online: 31-01 15:00
Denk je niet dat dit erg kortdag is....Je roept donderdag dat je een meet wilt organiseren, die zondag moet plaatsvinden. Bovendien heb je nog helemaal niets geregeld....niet echt een slimme zet.
Er zijn vast wel mensen die dit soort dingen leuk vinden, maar geef die dan ook de tijd en de gelegenheid om mee te gaan. Als ieder forumlid 3 dagen van tevoren hier gaat roepen dat er een `meet` plaatsvindt, wordt het één grote zooi.
Succes met je miniminiminimeet..... :z

• Fairy
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:19:
[...]

Oh my god :o

Piellegie zit er nog aan hoor ;)
Nielsracing schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:57:
Denk je niet dat dit erg kortdag is....Je roept donderdag dat je een meet wilt organiseren, die zondag moet plaatsvinden. Bovendien heb je nog helemaal niets geregeld....niet echt een slimme zet.
Er zijn vast wel mensen die dit soort dingen leuk vinden, maar geef die dan ook de tijd en de gelegenheid om mee te gaan. Als ieder forumlid 3 dagen van tevoren hier gaat roepen dat er een `meet` plaatsvindt, wordt het één grote zooi.
Het valt me op dat je de laatste tijd regelmatig met een negatieve toon in een topic naar voren komt. Als ik weer zo'n post zie, en ik kijk naar links, zie ik wéér Nielsracing staan. Vandaag dat ik denk "Die weet alles beter, niet serieus nemen". Jammer dat dit steeds zo moet.

Om even op je commentaar in te gaan. 3 dagen van te voren organiseren is helemaal niet zo'n punt, kijk maar naar de meet met die jongen die cam's wilde proberen ivm zijn handicap, dat ging toch ook prima?

Dit zal ook niet zo'n grote meet zijn als bij Neo's meet, maar daardoor krijg je ook geen opsplitsing en is iedereen bij elkaar. Daarnaast is e.e.a. wat overzichtelijker dan een groep van 26 man. Een grote groep vind ik net zo leuk daar niet van, maar het soort meet is dan totaal anders als je met 5-6-7 man gaat.

Ingaande op het topic, een meet in Groningen lijkt me wel wat. Als er mensen zijn die in Zwolle staan kan ik ze wel oppikken!

[ Voor 89% gewijzigd door Fairy op 05-05-2006 08:27 ]

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Dit is al zeker 1x tot een goed einde gekomen (zie de meet in Groningen) en dat was donders gezellig. Vandaag ook weer een Utrecht een supersnelle meet opgezet en dat komt ook helemaal goed.

Dit vind ik persoonlijk een veel leuker initiatief dan al die "trage" meets die 2 maanden van te voren worden opgezet, eerlijk is eerlijk, dan is het allemaal wel super geregeld, maar een beetje ad-hoc dingen in elkaar flansen heeft ook wel z'n charmes :7

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Oxi

Oxi

WhizzCat schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:24:
[...]

Dit is al zeker 1x tot een goed einde gekomen (zie de meet in Groningen) en dat was donders gezellig. Vandaag ook weer een Utrecht een supersnelle meet opgezet en dat komt ook helemaal goed.

Dit vind ik persoonlijk een veel leuker initiatief dan al die "trage" meets die 2 maanden van te voren worden opgezet, eerlijk is eerlijk, dan is het allemaal wel super geregeld, maar een beetje ad-hoc dingen in elkaar flansen heeft ook wel z'n charmes :7
Al komen er maar 2 mensen, dan nog kan het geslaagd zijn. :)
Maar zo kort dag mag er toch wel minimaal een locatie gekozen zijn vind ik. :P

• Fairy
  • Niet online
2 mensen is misschien wat weinig, maar ik zou het dan alsnog leuk vinden hoor!

En achteraf gewoon een patatje eten vind ik prima :) Het hoeft van mij niet perse luxe in een restaurant enzo. En ik denk ook niet dat _iedereen_ zich dat steeds kan veroorloven.

Lekker op een terrasje is ook super *D

Groningen is wel een pokke eind. Moeten we wel even ergens afspreken, liefst een adres dat ook in TomTom staat, anders raak ik de weg kwijt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Fairy op 05-05-2006 10:37 ]

• Freedom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 14:01
als de meet in Groningen zou zijn heb ik zeker interesse!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Alweer een meet in Groningen? :+

We worden nog populair ofzo :p

Mocht ie in Groningen zijn ben ik uiteraard ook van de partij.

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Freedom
Groningen is toch ook een pràchtige stad? :P

• Oxi

Oxi

Veel plezier in Groningen, maar helaas zonder mij. Ik ga niet twee keer 3 uur rijden om een middagje te schieten. Ik ben goed gek, maar niet goed stom. :P

Verwijderd

Oxi schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:12:
Veel plezier in Groningen, maar helaas zonder mij. Ik ga niet twee keer 3 uur rijden om een middagje te schieten. Ik ben goed gek, maar niet goed stom. :P
Gelijk heb je Oxi!

Groningen is een hele mooie stad, maar voor een paar uurtjes schieten is t qua reistijd (2x >3 uur) niet de moeite waard. Ik ga dus ook niet mee. :)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-01 16:16

Sharky

Skamn Dippy!

ik zie dat ik als deelnemer vermeld sta. Het spijt me te moeten melden dat ik niet zozeer geinteresseerd ben in de meet. Ik ga met een stel vrienden naar de Kardingerberg en met hen trek ik de hele dag op. Ik heb niets tegen op (foto)meets maar deze sla ik over.
Mocht je een lange kaalgeschoren kerel met een 30D zien mag je natuurlijk altijd om m'n handtekening vragen ;)

This too shall pass

• Fairy
  • Niet online
Lijst aangepast :)

Nu nog even een lokatie afspreken, laat het maar horen kenners!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-01 08:13
Ik kan je aanraden zelf met een voorstel te komen, wat lijkt jouw nou leuk om op zondag te fotograferen, en waar kan je zelf makkelijk komen? De keukenhof schijnt erg mooi te zijn, maar er zullen vast andere plekken ook zijn. Maar als je zelf met een voorstel komt, dan is het voor andere mensen makkelijker te beslissen of ze komen of niet.

Zowiezo zal ik niet komen, het was gisteren al erg gezellig in Utrecht, maar ik ben morgen zowiezo half dood, en ik wil dan nog wat voor school opdracht doen. Dus tja :P.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Denk je niet dat dit erg kortdag is....Je roept donderdag dat je een meet wilt organiseren, die zondag moet plaatsvinden.
Dat ligt er maar net aan wat je wil natuurlijk. Als Fairy niet een gooi doet naar de "grootste fotomeet ooit" is dit een prima manier om een meeting te organiseren, ik tel zo al een paar fotografie bezoekers die mee willen. Een meet kan ook gezellig zijn met 5-10 man ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Als ik het eerder wist had ik wat kunnen regelen. Gelijk een leuke kans om deze uit te testen:
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/lenses/35/085b_nikon_80-200mm_f28.jpg
Tijdelijk geleend ;)

Volgende meet wil ik zeker bijwonen!

• Nielsracing
Grrrrrene schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:32:
[...]

Dat ligt er maar net aan wat je wil natuurlijk. Als Fairy niet een gooi doet naar de "grootste fotomeet ooit" is dit een prima manier om een meeting te organiseren, ik tel zo al een paar fotografie bezoekers die mee willen. Een meet kan ook gezellig zijn met 5-10 man ;)
Daar geef ik je gelijk in....alleen als de dag ervoor zelfs de lokatie nog niet bekend is....
Laat maar :)

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Lokatie is ook wat mij betreft wel een vereiste ja als je met een voorstel komt. :)

• Freedom
Ik wil nog steeds wel, maar locatie zou inderdaad wel handig zijn. Ik kan zelf overal komen als het met het OV bereikbaar is, of ik zou met iemand mee moeten kunnen rijden. Als iemand een voorstel heeft (Fairy bijvoorbeeld) ben ik daar denk ik wel zeer welwillend tegenover, als het niet meer dan 2 uurtjes reizen is. Ik kom uit groningen. Dus tot Utrecht en niet verder ;)

• Fairy
  • Niet online
Sorry ik ben de hele dag offline geweest omdat ik uit was met mijn vriendin, zij heeft mijn 350D overgenomen en ik heb vandaag een 20D gekocht.

Aangezien de animo voor de meeting niet echt super is (2 of 3 man) denk ik dat we het maar niet moeten doen. Ik heb zelf ook zo geen idee voor een lokatie helaas, daarnaast is net mijn pc gecrashed en zit nu midden in een reinstall, net toen ik de eerste shots wilde uploaden.

Tenzij er iemand het roer over wil nemen en iets weer wat we echt kunnen gaan doen en als er nog animo is, dan moeten we even kijken wat we gaan doen en ook een adres afspreken, maar ik denk dat het nu echt te kort dag is en we misschien beter op de volgende meeting kunnen wachten. En ja dan inderdaad wat eerder melden ja.

Sorry :'(

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Ach welnee, 3 man is ook tof :). Ook al kan ik niet morgen (al was het maar omdat ik een beetje in het niet val met mijn prosumer ding :P), ik kan je zeker aanraden het gewoon door te zetten.

Ik woon zelf in Groningen, en wat leuke plekken zouden kunnen zijn:

- Noorder Plantsoen natuurlijk ;) (maar ja iig Whizzcat is daar net geweest, dus miss wat eentonig)
- Binnenstad zelf vind ik ook al de moeite waard om eens onder handen te nemen; martinitoren, vismarkt, grote markt (gemeentehuis is imposant enzo), kent ontiegelijk veel steegjes waar veel moois achter verscholen ligt, de Aa-Kerk,
- Prinsenhof/-tuin
- Volg het voorbeeld van Gizmo op: ga ook gezellig naar de mountainbike races. Heb je ook meteen een gericht doel om foto's van te schieten ;)
- En last but not least, het oude treinstation. Helaas komt ie niet geheel tot zijn recht door de bouw van het zogenaamde stadsbalkon (staat deels in de steigers enzo), maar zolang je niet een frontaal shot wilt hebben heb je er geen last van.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden, maar er zijn vast nog legio anderen te bedenken! Hoop dat het gezellig wordt mocht het toch nog door gaan!

[ Voor 13% gewijzigd door Acolyte op 06-05-2006 21:06 ]

• Fairy
  • Niet online
We hebben niet eens een adres en ik heb geen nummers geen info niks van mensen die meegaan dus ik denk dat dit zo niet opschiet.

Ik denk dat ik maar niet zulk soort dingen moet gaan organiseren, ben er niet echt zo handig mee dus :o

• Nielsracing

Ja, bovenstaande is een quote van mezelf....

Onderstaande jouw reactie daarop
Fairy schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:19:
[...]

...
Het valt me op dat je de laatste tijd regelmatig met een negatieve toon in een topic naar voren komt. Als ik weer zo'n post zie, en ik kijk naar links, zie ik wéér Nielsracing staan. Vandaag dat ik denk "Die weet alles beter, niet serieus nemen". Jammer dat dit steeds zo moet.
...
Kortom, er was geen negatieve toon aanwezig, en om het kort te houden...voortaan toch maar die Nielsracing serieus nemen...en in dit geval wist ik het dus beter....
I rest my case ;)

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Nielsracing schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:58:
Kortom, er was geen negatieve toon aanwezig, en om het kort te houden...voortaan toch maar die Nielsracing serieus nemen...en in dit geval wist ik het dus beter....
I rest my case ;)
Onzin :/
Fairy vindt 2 a 3 man op een meet te weinig, en vindt zelf dat het niet goed geregeld is. Dit soort meetings die ff snel worden opgezet kunnen wel degelijk heel goed gaan en ik ben het dan ook eigenlijk wel met Whizzcat eens dat dat soort meets eigenlijk veel leuker zijn, in ieder geval mijn voorkeur hebben.
Dat jij in dit geval 'gelijk hebt' of 'het beter wist' vind ik een beetje zuur om te zeggen. Net alsof ad-hoc meets op voorhand al gedoemd zijn in de soep te lopen. Niets van waar.

Just my €0,02

• Fairy
  • Niet online
Nielsracing schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:58:
[...]

Ja, bovenstaande is een quote van mezelf....

Onderstaande jouw reactie daarop

[...]

I rest my case ;)
Ga lekker ergens anders de wijsneus uithangen. Zielig mannetje...

Ja en nu zeg ik het maar gewoon eens een keer!
Acolyte schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:06:
[...]

Onzin :/
Fairy vindt 2 a 3 man op een meet te weinig, en vindt zelf dat het niet goed geregeld is. Dit soort meetings die ff snel worden opgezet kunnen wel degelijk heel goed gaan en ik ben het dan ook eigenlijk wel met Whizzcat eens dat dat soort meets eigenlijk veel leuker zijn, in ieder geval mijn voorkeur hebben.
Dat jij in dit geval 'gelijk hebt' of 'het beter wist' vind ik een beetje zuur om te zeggen. Net alsof ad-hoc meets op voorhand al gedoemd zijn in de soep te lopen. Niets van waar.

Just my €0,02
Amen, vaak gaat het goed, soms niet. En die nielsracing, mooi wijs lullen maar zelf heeft ie nog helemaal niks nuttigs gedaan hier.

En stempel het maar lekker af als flame, ik ben het met gemak ook een beetje zat dat bijdehante gelul van je elke keer.

[ Voor 51% gewijzigd door Fairy op 06-05-2006 23:32 ]

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

* WhizzCat met Fairy en Acolyte

Anyway, Fairy, tipje voor de volgende keer: gewoon direct een lokatie en tijd er in zetten. Dat werkt een stuk beter heb ik gemerkt anders krijg je discussie en dat wil je niet. Die groningen meet was ook van "Hier is een meet en dan is het, punt." Evenals de zojuist gedane Utrecht meet, wat wmb ook wel weer een leuke trip was. Lekker gegeten, lekker geklooid en toch nog wel een paar aardige pics gemaakt :)

• Fairy
  • Niet online
WhizzCat schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:35:

Anyway, Fairy, tipje voor de volgende keer: gewoon direct een lokatie en tijd er in zetten. Dat werkt een stuk beter heb ik gemerkt anders krijg je discussie en dat wil je niet. Die groningen meet was ook van "Hier is een meet en dan is het, punt." Evenals de zojuist gedane Utrecht meet, wat wmb ook wel weer een leuke trip was. Lekker gegeten, lekker geklooid en toch nog wel een paar aardige pics gemaakt :)
Jeps, dat is denk ik ook de oorzaak geweest, de onduidelijkheid van de lokatie waardoor niemand in 'zee' durfde te gaan.

Volgende keer beter inderdaad.

Morgen vermaak ik me wel met mijn nieuwe 20d *D

[ Voor 7% gewijzigd door Fairy op 07-05-2006 00:11 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:10

ThunderNet

Flits!

Waarom volgende keer?
:P Ik ben morgen vrij.. en dagje fotograferen in grun heb ik wel weer zin in (heb Martijn ook zo weinig gezien deze week 8) )

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Fairy
  • Niet online
ThunderNet schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:16:
Waarom volgende keer?
:P Ik ben morgen vrij.. en dagje fotograferen in grun heb ik wel weer zin in (heb Martijn ook zo weinig gezien deze week 8) )
Ik hen nog helemaal geen locatie, ten tweede ik heb vandaag iets verkeerds gegeten voel me nu doodziek en mijn foon ligt in de auto maar ga nu slapen.

• Nielsracing
Fairy schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:30:
[...]

Ga lekker ergens anders de wijsneus uithangen. Zielig mannetje...

Ja en nu zeg ik het maar gewoon eens een keer!

[...]

Amen, vaak gaat het goed, soms niet. En die nielsracing, mooi wijs lullen maar zelf heeft ie nog helemaal niks nuttigs gedaan hier.

En stempel het maar lekker af als flame, ik ben het met gemak ook een beetje zat dat bijdehante gelul van je elke keer.
Zozo, je laat jezelf wel erg kennen zeg....
Geinig dat je zelf zegt dat je het niet goed hebt geregeld van tevoren qua tijd en plaats. Naar advies van anderen luister je wel, terwijl ik hetzelfde al eerder had geschreven. Enne, over dat ik nog niets nuttigs op dit forum heb gedaan....neem eens een snelle tour naar de topicstarts die door jou zijn gemaakt. Het kost het je 2 uur, want zoveel topics ben je begonnen, waarvan 90% ook nog eens nutteloos is. Dus kijk eens goed naar jezelf en oordeel dan pas over een ander.

Maarja, laten we dit maar netjes afhandelen via de mail ofzo. Toch zonde dat ik dit nutteloos topic nog nuttelozer maak...
Fairy schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:44:
[...]

Ik hen nog helemaal geen locatie, ten tweede ik heb vandaag iets verkeerds gegeten voel me nu doodziek en mijn foon ligt in de auto maar ga nu slapen.
Beterschap
WhizzCat schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:35:

Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Noem een tijd en plaats en een meet kan binnen 3 dagen wel goed georganiseerd worden. Als er onduidelijkheid bestaat krijg je gezeik en daar is niemand bij gebaat :)

[ Voor 23% gewijzigd door Nielsracing op 07-05-2006 02:38 ]

• Freedom
Zijn er nog mensen die vanmiddag willen gaan schieten in Groningen? Ik bedoel, er zijn er al een aantal die aangegeven hebben dat ze willen.... Als er voor, pak em beet, 13:00 geen reactie is, ga ik er vanuit dat het helemaal niet doorgaat. Mijn idee is gewoon ergens afspreken (mooi weer, dus misschien noorderplantsoen ofzo). en dan zien we wel waar we precies gaat klootviolen.

Dat zou natuurlijk jammer zijn..... ;) anyway, ik ben ook per mail wel bereikbaar --> check profiel

[ Voor 34% gewijzigd door Freedom op 07-05-2006 11:05 . Reden: ff extra info ]

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik ga mijn dag denk ik spenderen aan vriendinnetje en ouders, maar het programma in Groningen:
- downhill races @ Kardinger Berg: http://www.bikepark.nl
- modeshow + optredens @ binnenstad: http://www.lifeinthecity.nl/groningen.html

• Freedom
Ok, het is 1 uur, jammer, geen wakkere mensen hier, op MartijnGizmo na...

Dan maar 28 mei naar de KM meet (stond toch al in de planning)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

En hupsa een slotje erop!

Niels en Fairy: verwacht een mailtje van mij :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.