Welkom op GoT
In antwoord op je vraag: Niet door hem hier te spammen in elk geval. Ga partnerschappen aan voor links, zorg dat je goed in zoekmachines terechtkomt en probeer wat promotie te maken op events voor jouw doelgroep (concerten bvb). Je topic getuigt van weinig initiatief.
Lees voor je een nieuw topic start even wat dingen door:
Waar hoort mijn topic?
Software Engineering & Architecture Beleid
De werking van het forum in het kort
en natuurlijk ook de FAQ en de Policy van het forum waar je wilt gaan posten
In antwoord op je vraag: Niet door hem hier te spammen in elk geval. Ga partnerschappen aan voor links, zorg dat je goed in zoekmachines terechtkomt en probeer wat promotie te maken op events voor jouw doelgroep (concerten bvb). Je topic getuigt van weinig initiatief.
Lees voor je een nieuw topic start even wat dingen door:
Waar hoort mijn topic?
Software Engineering & Architecture Beleid
De werking van het forum in het kort
en natuurlijk ook de FAQ en de Policy van het forum waar je wilt gaan posten
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Even een opmerking op je website:
Is het wel verstandig om er torrent files op te posten ??
Is het wel verstandig om er torrent files op te posten ??
Reclame maken op televisie
Nee ff serieus, contact zoeken met andere sites, die eventueel iets met hetzelfde onderwerp te maken hebben, kijken of je een wederzijdse banner op kan zetten of iets dergelijks.
Nee ff serieus, contact zoeken met andere sites, die eventueel iets met hetzelfde onderwerp te maken hebben, kijken of je een wederzijdse banner op kan zetten of iets dergelijks.
Zie Yoeri dus. Mooier kan ik het niet verwoorden
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()