Beste Tweakers,
Ik heb een vriend van mij die met Outlook Express 6 werkt. (XP SP2).
Deze computer heeft een crash gehad, backup teruggetzet. En toen heeft hij outlook opnieuw ingesteld zonder dat ik er bij was. Hij was toen dus al zijn e-mail al kwijt.
Nu heeft hij deze week weer de computer laten crashen (vraag me niet hoe
) en nu is hij de laatste ook kwijt.
Hij wil alles graag terug....!
ik heb dus gezocht, kwam uit op "c:/documents and settings/%username%/blala/Application Data/identities" - hier staan mappen met SID's (14n63 57r1n65) <-- zoiets
er zijn er 3:
Elke account heeft dus zijn eigen e-mail onderverdeeld in folders - daarom kan ik de SID's van elkaar scheiden.
hij wil ze dus allemaal in één. Ik heb nu 2 van de drie samen gedaan, door vanuit 1 een mailtje met als bijlage alle nieuwe mails te doen naar zichzelf. outlook sluiten en dan vanuit de SID van 2 alles (incl. Folders.mbx) kopieren naar SID 1.
Outlook express weer openen, en voilá: de oude mail staat terug.
tot zover gaat alles goed.
Maar, als ik vanuit SID 3 'iets' (zoals een folder met daarin e-mail) wil kopieren naar de SID 1 - dan moet er in "Folders.mbx" een aanpassing gemaakt worden. *denk ik*.
Dat is toch de "index" van de outlook mappen?
Echter dit kan niet met notepad en ik weet geen andere mbx-editor.
Ik denk dat ik gewoon verkeerd zit te denken.
De import/export van Outlook heb ik ook al geprobeerd.
Ik heb een vriend van mij die met Outlook Express 6 werkt. (XP SP2).
Deze computer heeft een crash gehad, backup teruggetzet. En toen heeft hij outlook opnieuw ingesteld zonder dat ik er bij was. Hij was toen dus al zijn e-mail al kwijt.
Nu heeft hij deze week weer de computer laten crashen (vraag me niet hoe
Hij wil alles graag terug....!
ik heb dus gezocht, kwam uit op "c:/documents and settings/%username%/blala/Application Data/identities" - hier staan mappen met SID's (14n63 57r1n65) <-- zoiets
er zijn er 3:
| 1- één die hij nu heeft (actieve) |
| 2- een die hij hiervoor had |
| 3- een die hij heel vroeger had |
Elke account heeft dus zijn eigen e-mail onderverdeeld in folders - daarom kan ik de SID's van elkaar scheiden.
hij wil ze dus allemaal in één. Ik heb nu 2 van de drie samen gedaan, door vanuit 1 een mailtje met als bijlage alle nieuwe mails te doen naar zichzelf. outlook sluiten en dan vanuit de SID van 2 alles (incl. Folders.mbx) kopieren naar SID 1.
Outlook express weer openen, en voilá: de oude mail staat terug.
tot zover gaat alles goed.
Maar, als ik vanuit SID 3 'iets' (zoals een folder met daarin e-mail) wil kopieren naar de SID 1 - dan moet er in "Folders.mbx" een aanpassing gemaakt worden. *denk ik*.
Dat is toch de "index" van de outlook mappen?
Echter dit kan niet met notepad en ik weet geen andere mbx-editor.
Ik denk dat ik gewoon verkeerd zit te denken.
De import/export van Outlook heb ik ook al geprobeerd.
you had me at EHLO