Nederlands IP veranderen naar Amerikaans IP

Pagina: 1
Acties:
  • 10.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120317

Topicstarter
Ik weet dat er veel posts zijn geweest van mensen die hun IP willen verbergen. Ik heb de meeste doorgelezen maar daar vond ik mijn antwoord niet in. Ik wil namelijk mijn Nederlandse IP veranderen in een IP waardoor het lijkt dat die vanuit Amerika komt. Dit wil ik omdat ik de afleveringen van Lost wil downloaden van de abc website. Dat is echter alleen mogelijk voor mensen uit Amerika. Ik las een keertje in tips en trucs dat je je IP kon veranderen naar een amerikaanse IP. Ik kan die editie jammer genoeg niet terug vinden... Daarom vraag ik hulp aan de kenners op deze forum.
Niewsbericht Tweakers: nieuws: ABC gaat top-tv-series gratis aanbieden
ABC website waarvan je het kan downloaden: http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing

Bij voorbaat dank,

Vanquish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 14:02

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 120317 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:24:
Ik weet dat er veel posts zijn geweest van mensen die hun IP willen verbergen. Ik heb de meeste doorgelezen maar daar vond ik mijn antwoord niet in. Ik wil namelijk mijn Nederlandse IP veranderen in een IP waardoor het lijkt dat die vanuit Amerika komt. Dit wil ik omdat ik de afleveringen van Lost wil downloaden van de abc website. Dat is echter alleen mogelijk voor mensen uit Amerika. Ik las een keertje in tips en trucs dat je je IP kon veranderen naar een amerikaanse IP. Ik kan die editie jammer genoeg niet terug vinden... Daarom vraag ik hulp aan de kenners op deze forum.
Niewsbericht Tweakers: nieuws: ABC gaat top-tv-series gratis aanbieden
ABC website waarvan je het kan downloaden: http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing

Bij voorbaat dank,

Vanquish.
Zoek een gratis proxy in Amerika?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Zoek een gratis proxy in Amerika?
Inderdaad dat dacht ik dus ook.

[ Voor 46% gewijzigd door gabiballetje op 04-05-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166948

Hoi,

ik had het zelfde probleem, maar heb gewoon een proxy server uit de volgende lijst gekozen en dat werkt perfect.

http://www.proxy4free.com/page1.html

- Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120317

Topicstarter
bedankt voor de lijst lucraeskin, alleen zijn ze voor een 7 dagen trial. Ken jij geen proxys die gratis zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdv99
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-06 13:37

fdv99

Penguin power

Proxy server met ip: 147.31.180.227 op poort 80 werkt goed bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
http://www.google.com/sea....mozilla:en-US:unofficial
http://www.xroxy.com/proxy-country-US.htm

Lijstje met open proxies die prima werken. Even een zoeken met een lag latency, en je kan prima kijken. Ik heb die site niet echt werkend gekregen (een of andere idiote plugin eisen ze, waardoor het onder Linux/Firefox niet werkt), maar ik kreeg er niet de melding dat het alleen voor VS was nadat ik de proxy instelde.

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je IP adres veranderen in een Amerikaans IP is niet mogelijk. De enige truuk die je kunt uithalen is via een Amerikaanse server (dus Amerikaans IP) naar die website gaan. Als jouw dataverkeer zal dus ook echt via die specefieke server gaan.
Surfen via een proxyserver is een mogelijkheid. Een gratis open proxy kun je proberen, maar het zal nooit echt snel zijn, want welke idioot gaat kosteloos voor totaal vreemde mensen een server neerzetten en zijn dataverkeer betalen? :P
Als je echt een freak bent huur je met een aantal vrienden een Amerikaanse server en zet je daar VPN software op. Op die manier kun je met een aardige snelheid surfen (niet alleen surfen, maar al het verkeer) via je Amerikaanse doos, dus Amerikaans IP. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 19:12

Kappie

Tell me your secrets...

beetje omslachtig, maar als je een abbo neemt bij een amerikaanse isp (bv compuserve) liep dat vroeger ook via het ip netwerk van amerika. Of dat nu in de adsl tijdperk nog zo is weet ik niet.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:37
Dat is echter alleen mogelijk voor mensen uit Amerika
Dit heeft waarschijnlijk een redenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Rolfie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:51:
[...]

Tja... Wetten zijn er ook voor een reden, toch worden ze elke dag weer geschonden. Vertel me niet dat jij nooit iets illegaals hebt gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Rolfie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:51:
[...]
^^^
Dit is gewoon het omzeilen van een beveiliging, en hoe dat moet mag je lekker zelf uitzoeken..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.