Kun je een hotmail account opnemen in outlook? Hotmail is een http server en in outlook kun je alleen maar pop3 of imap servers aangeven?
ja dat weet ik, ik heb outlook express er nu opstaan. Maar ik wil eens kijken of outlook wat is. Maar als je al niet eens hotmail kunt ontvangen gaat het er snel weer van af.
Het kan WEL in Outlook Express. Moet je alleen ff proggie voor downloaden. Zoek maar es bij download.com
En trouwens: wie is hier nou kut? Hotmail of Outlook?? IMHO Hotmail.... veel spam, sloom, etc. Ik heb GMX en dat kan ik altijd webbased óf via Outlook checken. Ideaal.
En trouwens: wie is hier nou kut? Hotmail of Outlook?? IMHO Hotmail.... veel spam, sloom, etc. Ik heb GMX en dat kan ik altijd webbased óf via Outlook checken. Ideaal.
Verwijderd
AFAIK kan Outlook geen webbased checken maar Outlook Express welOp donderdag 25 januari 2001 14:20 schreef havana het volgende:
Het kan WEL in Outlook Express. Moet je alleen ff proggie voor downloaden. Zoek maar es bij download.com
Wat is dat nou weer voor een programma dan. Moet je waarschijnlijk ook weer een paar ruggen voor neerleggen en dan kan je niet eens je hotmail lezen.
Hotmail heeft trouwens de bulkmail optie. Werkt heel goed. Alle spam die je krijgt komt daarin. Dat hoef je een keer in de week alleen maar weg te gooien
Ik heb outlook xpress al weer actief gemaakt.
thanx (ik denk dat ie gesloten mag worden)
Hotmail heeft trouwens de bulkmail optie. Werkt heel goed. Alle spam die je krijgt komt daarin. Dat hoef je een keer in de week alleen maar weg te gooien
Ik heb outlook xpress al weer actief gemaakt.
thanx (ik denk dat ie gesloten mag worden)
Verwijderd
what zijn de settings voor GMX ?Op donderdag 25 januari 2001 14:20 schreef havana het volgende:
Pagina: 1