[VS 2003/2005] Automatisch headers creeeren

Pagina: 1
Acties:

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:32
Ik was wat headers aan het toevoegen aan aan mijn project files die ik had, maar dat is een rot karwei.
en dan bedoel ik headers die de copyright informatie ed van een bedrijf bevatten. Dus ik zou graag willen, dat als ik een nieuwe file creeer, deze informatie automatisch wordt toegevoegd bovenaan de file

Is er een plugin//optie in Microsoft Visual Studio 2003 of 2005 waarmee ik dit automagisch kan creeeren?

[ Voor 35% gewijzigd door Bint op 04-05-2006 09:09 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

• maartenba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
2 snelle opties:
- In VS2005 werken met master pages
- In VS2003/2005 een usercontrol maken met die info, en die op alle pagina's slepen

• giMoz
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-01 09:10

giMoz

iets met meester...

ben bang dat dat niet echt helpt, dit zou alleen helpen voor het tonen van de info.

ik denk dat TS wil dat het echt in de files staat een soort van copyright/changelog blokje voor elke file

(tevens kleine TVP want zou dat zelf ook wel interessant vinden)

Of niet natuurlijk...

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:32
Inderdaad, ik wil dat puur alleen in de files zelf hebben, dus puur bovenaan de code, als commentaar.

Memories of yesterday, will grow, but never die

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Maak je toch een code snippet?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
Jij wilt gewoon je project templates aanpassen? Een voorbeeld van hoe je zelf templates maakt in 2003, hier.
Aanpassen van die templates moet wat makkelijker gaan. Hoe het zit met 2005 weet ik niet precies wat er op dat gebied is veranderd.
Pagina: 1