A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Maar in deze code is je entry_id leeg als je het in die functie gebruikt.
(en ik meen me te herinneren dat in regel 2 je nu entry_id als variant en entry)row als integer dimensioneerd, maar daar het erg vroeg is zou het zo kunnen dat ik beter weet als mijn hersens uit stand-by komen.
(en ik meen me te herinneren dat in regel 2 je nu entry_id als variant en entry)row als integer dimensioneerd, maar daar het erg vroeg is zou het zo kunnen dat ik beter weet als mijn hersens uit stand-by komen.
* onkl heeft gelijk (maar het is blijkbaar vroeg want je uitleg drong ook pas na drie keer lezen door
)
Als je
Als je
code:
doet in Worksheet_Change is current_id niet als integer gedefinieerd maar als Variant (of is leeg). Je moet beide expliciet als "As Integer" dimmen.
1
| Dim current_id, entry_row As Integer |
[ Voor 5% gewijzigd door Maasluip op 04-05-2006 09:19 ]
Signatures zijn voor boomers.
Thnx a bunch, kan nu weer lekker verder proggen
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."