Toon posts:

Systeem Start Niet Goed Op.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om maar te beginnen, ik weet niet of dit tot een compleet systeem of tot Windows behoort , want ik weet niet wat mis gaat.
Ik probeer het dus maar eerst hier.

Mijn nieuwe pc ( Zie Sig) start niet goed meer op, hij deed het 1 keer prima maar toen ik MC Afee meerdere spellen en MSN geinstalleerd had vond ik het wel is tijd voor een reboot.

Limewire instaleert een soort Java progammatje, op het moment dat dit progamma , msn , en mc afee geladen zijn stopt de computer simpelweg, hij doet heel schokkerig met de muis en laad icoons niet goed op.

Ik kan geen vensters of degelijke openen, het gaat hier om een spiksplinternieuwe versie van Windows XP Pro.

Hij doet eerst alles goed maar het lukt me simpelweg niet om meer te openen dan Taakbeheer of iets degelijks voor al deze progamma's of iets anders de boel komt verneuken.

Wie heeft het winnende idee?

p.s De progamma's in Veilige Modus uit MSConfig boot te halen wou niet echt helpen.

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je nu toevallig twee virusscanners draaien? Dit zou namelijk het probleem kunnen zijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, MC Afee en Windows Beveiligings Centrum maar die staat uit en kijkt naar Mc Afee om het zo te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens het is nu zo erg geworden dat ik er gewoon niet meer op kan, op een gegeven moment lijkt het beeld zich te herstellen ( het knippert een beetje) en vervolgens kan ik niks meer doen, alsjeblieft kom met een oplossing zo een systeem als in mijn sig wil je toch niet , niet aan kunnen krijgen O-)

• BillSpaarbank
  • Niet online
Kun je de progamma's niet in Veilige Modus verwijderen of een systeemherstel proberen? Het lijkt mij namelijk een softwarematig conflict.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

Mijn idee probeer anders mc afee eraf te gooien door in de veilige modus op te starten.

• The Realone
  • Laatst online: 06-02 18:25
AFAIK kun je geen software verwijderen onder de Veilige Modus of verwar ik me nu ergens anders mee?

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Probeer eens met ERD Commander een herstelpunt terug te zetten!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb MC Afee er gehaald evenals Limewire en degelijke( in safe mode), het lijkt nu weer een beetje te werken maar dat kan ik natuurlijk niet echt zeggen na 1 boot, ik ga nu maar lekker Gamen en misschien horen jullie nog van me , bedankt allemaal.
Pagina: 1