Toon posts:

HP 640i DVD-Brander leest niets

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met met HP 640i DVD-Brander. De brander wordt gewoon herkend, in bios & windows (als dvd-rw-station). Het probleem is dat hij helemaal niets meer leest.. geen CD's, DVD's, origineel of gebrand.
Ik heb al geprobeerd de kabels op een andere manier aan te sluiten, maar dit gaf geen resultaat.
Het schoonmaken, nieuwste drivers en nieuwste firmware gaven ook geen resultaat.
Heeft iemand misschien nog een oplossing? Of kan ik er vanuit gaan dat ie kapot is?

Alvast bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? ;(

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55

YellowCube

Wait...what?

volgens mij mag je er van uit gaan dat ie naar de barrebiesjes is.
Zelf een soortgelijke verhalen gehad met cdrom spelers en cd branders. Alles geprobeerd wat jij nu ook beschrijft. Uitkomst: kapot.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je ook bepaalde brandsoftware zoals Nero en Alcohol 120% erop staan? Zo ja, deinstalleer dat eens en bekijk het eens opnieuw. Daarnaast moet je even kijken als je geen foutmeldingen in je logboek terugvind (start >> uitvoeren >> eventvwr). En zie je toevallig ook conflicten staan als je de eigenschappen van je brander bekijkt?

offtopic:
YC, HK afkick? :P :w

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 05-05-2006 11:03 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Bij "eventvwr" zie ik wel foutmeldingen.. meerdere van deze: ' Bron: EventSystem, Categorie: (50)'
Ik heb dus geen idee wat dit inhoudt..

Overigens heb ik de brandsoftware al gedeïnstalleerd en later weer opnieuw geïnstalleerd.. maar werkte niet.
Bij eigenschappen worden er geen conflicten weergegeven ("Dit apparaat werkt correct")