Tele 2 compleet lite

Pagina: 1
Acties:
  • 831 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margorach
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-08-2016

Margorach

The Fallen Ruby

Topicstarter
Ik heb een tele 2 digitaal box
nu is mijn probleem dat mijn internet elke 3 minuten uitval en zeer frustrerend is want ik kan dus niets meer op et net
volgens tele 2 zit daar alles goed maar hun tech it er nu wel achteraan
maar ik vroeg me af of het misschien niet aan mijn kant van de verbinding ligt
( wat me wel vreemd lijkt)
en dus ben ik hier en vraag ik om hulp en advies

I fight only for myself. And love only myself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik heb precies hetzelfde probleem al zo'n ongeveer 2/3 maanden, het vervelende is dat ik ook die telefoonlijn gebruik en daar valt de telefoon ook erg vaak uit. Tele2 Klantenservice is prima, ze verwijzen je netjes door naar de technische dienst. Daar beginnen de problemen. Tele2 heeft echt een Bagger technische dienst, via de klantenservice heb ik minstends 15x een bericht door laten sturen aan de technische dienst maar die lui doen er niets mee. 1maal heb ik een telefoontje terug gekregen met een gast die zei dat ik mijn modem misschien te ver van het startpunt af heb, dus ik 2 meter kabel ertussenuit halen. De leuke belofte was dat hij netjes eind van de dag nog eens zou bellen, maar dat telefoontje is nooit gekomen. Die lui doen hun werk gewoon totaal niet!
Misschien ben ik wel erg aan het zeuren nu maar het is gewoon vreselijk frustrerend als je veel op internet werkt en het er telkens uit valt
Naast dat probleem is het ook nog zo dat alle downloads ook incompleet binnenkomen, van 5mb downloads tot 50mb downloads, soms moet ik een installer 8x overnieuw downloaden om het een keer werkend naar binnen te halen. Bij mij hebben die lui echt niet lang meer om het te fixen. Momenteel kijk ik ook weer wat een mogelijk nieuwe provider kan zijn. Ook kan ik mijn wireless router niet goed doorlinken, zodat ik de computer nu verplicht met een lelijk lan kabeltje moet doorpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margorach

Margorach

The Fallen Ruby

Topicstarter
naja ik krijg zoiezo mijn extra router er niet op aangesloten maar das een volgend verhaal om druk over te maken
ik wil eerst internet wat niet elke 3 min uitvalt
iemand anders hier die nog tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

RammY

Dát!

(jarig!)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

Ik heb dus ook het zelfde probleem, compleet uitvallend internet en telefoon. Echter, bij mij alleen als ik andere programma's gebruik dan webbrowsers, dus bijvoorbeeld bittorrent of foto's uploaden naar Kruidvat.

Ik heb ook al een paar keer contact gehad met de helpdesk, maar die lui snappen het niet of willen het niet snappen. Ik verdenk zelf Tele2 ervan bewust deze storing te veroorzaken om hun dataverkeer in te dammen.

Gelukkig werkt op dit moment m'n KPN-lijn nog, zodat ik met een splitter die ik nog had liggen ook nog gewoon via de KPN kan bellen. Dan valt in ieder geval mijn telefoonverbinding niet weg.

Wat me verder tegenvalt is het modem, de Vood422. Omdat ik een netwerkje hier thuis heb en enkele poorten open wil zetten, ben ik wat met dat ding aan het klooien geweest. Je kan het modem benaderen via IP-adres 192.168.1.1, en dan de gebruikersnaam Conf het het wachtwoord admin gebruiken (let op hoofdletter C bij Conf). Je kan dan vervolgens ook firewall, nat, dhcp en poortinstellingen wijzigen. Echter, bij mij verliest het modem deze instellingen na een tijdje. Superfustrerend!

Al met al moet ik zeggen dat ik vooralsnog spijt heb van m'n overstap naar Tele2.

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margorach

Margorach

The Fallen Ruby

Topicstarter
ik ga ook maar overstappen nu het nog kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.