Toon posts:

[Vista] Soundblaster Live! 24bit wil niet met Windows Vista*

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Soundblaster Live! 24bit wil niet met Windows Vista Build 5365

Hij herkent de hardware neit en ik krijg de drivers gewoonweg niet geinstalleerd. Hij instaleerd ze wel, maar daarna is er nog steeds geen hardware zichtbaar.

Weet iemand waar de pijn ligt?

Verwijderd

ehm het is en blijft een BETA versie waar nog erg veel aan moet worden gesleulted, in de .NFO van die release die je waarschijnlijk hebt gedownload via nieuwsgroepen/fxp/kazaa etc zal staan dat lang niet alles zal functioneren en je alleen een beeld kan vormen hoe dit ongeveer in zijn werk zal gaan, dus opzich mag je nog niets verwachten van het toekomstige OS, en zeker niet qua drivers

je zal nog even moeten wachten, of misschien een xp driver proberen

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Volgens mij staat in de officiele faq zelfs dat de creative serie idd niet werkt met de laatste build :) Kortom, helaas, daarvoor is het beta

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Inderdaad, het is een Beta, dikke kans dat er heel veel niet herkend/ondersteund wordt, en daar kun je niets aan doen (of je moet het zelf 'ff' regelen).
Maar ik mag toch wel hopen dat vrijwel alles verder later ondersteund zal worden in Vista, anders mag je meer hardware gaan veranderen ook al is het zo standaard als het maar kan.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Het komt later ook gewoon, MS gaat echt niet alle creative geluidskaartjes de deur uit sturen. Helaas mist de ondersteuning in deze beta versies :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor jullie reply's. Ik had de FAQ beter meoten doorlezen dan. Is dit ook bij andere Build versies? of alleen bij die build?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Creative heeft inderdaad wel meer builds niet ondersteund. Maar aangezien dit dus een faq-item is, en een centrale discussie over Vista in het Vista Topic, te vinden in de topiclisting, veel nuttiger en overzichtelijker is sluit ik dit topic even :)

[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 04-05-2006 21:48 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.