Als student TU/e Computer Science & Engineering (ik heb al een afgeronde HBO Technische Informatica) ga ik voor deze zomer op zoek naar een leuk bijbaantje. Ik heb wel een stuk of 3/4 adressen waar ik aan kan kloppen, en vacatures via de prikborden op de TU zijn er ook genoeg. Nog geen haast mee gemaakt, maar ik ga er vanuit dat ik een baantje kan vinden.
Toen kwam ik weer dat berichtje van google tegen op de frontpage: google heeft weer een summer of code. Staan veel leuke projecten tussen, en $4500 kan ik goed gebruiken
. Er zijn echter een paar vragen waar ik mee zit:
• Wat zijn de ervaringen? Heeft er hier iemand vorig jaar meegedaan?
• Hoeveel werk gaat er in die dingen zitten, waar gaan ze vanuit? Ben ik 3 maanden 40u/wk kwijt?
• Hoe staat dit op je CV?
Uiteraard komen er zometeen nog wel een paar vragen opborrelen, maar dit lijkt me een leuk begin
Toen kwam ik weer dat berichtje van google tegen op de frontpage: google heeft weer een summer of code. Staan veel leuke projecten tussen, en $4500 kan ik goed gebruiken
• Wat zijn de ervaringen? Heeft er hier iemand vorig jaar meegedaan?
• Hoeveel werk gaat er in die dingen zitten, waar gaan ze vanuit? Ben ik 3 maanden 40u/wk kwijt?
• Hoe staat dit op je CV?
Uiteraard komen er zometeen nog wel een paar vragen opborrelen, maar dit lijkt me een leuk begin