Speakers brommen op Panasonic 37PV60E

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chimsie78
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:04
j.l. een Panasonic 37PV60E plasmascherm aangeschaft waar ik digitale televisie van casema via de Samsung DCB-9041R digitale ontvanger op bekijk.
Nu heb ik een zeer irritante brom in de speakers van de televisie, uit eigen onderzoek is gebleken dat ik deze alleen maar heb als ik tv kijk via de digitale decoder, als ik hier de antenne kabel uittrek is de brom weg (beeld ook duh) Als ik de atenne kabel rechtstreeks in de televisie prik heb ik geen brom?

Nu lijkt het of de brom veroorzaakt wordt door de antenne kabel als deze aangesloten is op de decoder.

Iemand die hier de oorzaak van weet?

Verwijderd

Ik heb dit ook gehad toen ik een telefoon bij mijn lcd tv had... lijkt er dus op dat ze inderdaad op een antenne kunnen reageren.. kun je hem verder wegzetten??

• Chimsie78
Niet echt, maar krijg morgen me muurbeugel binnen en dan eens proberen om de decoder zo vermogelijk van de tv te zetten. Kijken of dat helpt.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 21:16

mymind*

A Beautiful Mind

Waarschijnlijk is het een zogenaamde aardlus. Hierdoor kan er een irritante brom optreden idd. Zoek maar eens op aardlus of check: irritante aardlus (brom) !!

een linkje naar een FAQ uit dat topic: http://www.z74.net/FAQ-Brom.txt
Dit specifieke verhaal gaat over een computer, maar de het is in principe ook voor de decoder/tv/kabelaansluiting van toepassing.

[ Voor 36% gewijzigd door mymind* op 04-05-2006 23:14 ]

• Chimsie78
Top hier kan ik wat mee.... zal morgen eens het e.a. proberen.