Toon posts:

Outlook kalenderdagen vetgedrukt...

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In Microsoft Outlook (2003) zit een kalender waarin de dagen waar afspraken genoteerd staan vet gedrukt worden weergegeven.

Als ik afspraken noteer in bv 2007 dan worden deze niet vet gedrukt weergeven in de kalender. Test maar in je outlook, dit doet hij niet!

Ik ben zelf al een tijdje op zoek en ik heb alle opties doorgelopen maar ik kan er niks over vinden.

is dit probleem bij iemand bekend?

Verwijderd

Het is niet dat ik het snap, maar ik kan in 2007 gewoon agendapunten maken in Outlook 2003 zodat ze gewoon vet worden gedrukt... Echter tot en met maart 2007...

alles daarna blijft normaal..? Het valt amper op omdat ik vrijwel elke dag wel afspraken heb staan, maar ik zie het bij april niet meer staan.... :?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:53

Nakebod

Nope.

Het was mij eigenlijk nooit opgevallen, maar zie dat het hier ook tot maart 2007 bold is.
Als nu alle afpraken tot over een jaar bold waren, en daarna niet bold weergegeven, zou er nog iets van een logica inzitten.
Waarom maart? Vreemd...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 12:51

SeatRider

Hips don't lie

Hij doet hetzelfde als je meer dan 2 maanden terug gaat toch, dan staan je afspraken er nog wel, maar niet meer bold. Misschien laat ie alleen alle afspraken binnen een window van 12 maanden (2 terug en 10 vooruit) bold zien?

Wat als je je systeemdatum vooruit/terug zet?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Zou heel goed kunnen dat het 2 maanden terug is en 10 vooruit ! Dat lijkt logisch... ik heb geprobeerd systeemtijd aan te passen echter vindt mijn server da tniet goed en past het meteen weer aan naar de goede datum en tijd... Lang leve windows ! :+

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie de nieuwste service pack erop?

Bij Office 2007 is het na 10 maand wel bold?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier zijn flink veel vage theorieen voor te bedenken; maar evenwel hoort dit topic in OFF :)

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1