[ADSL] Verhuizen maar bij dezelfde wijkcentrale blijven

Pagina: 1
Acties:

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Binnenkort ga ik verhuizen maar blijf wel in dezelfde plaats wonen en aangezien er ook maar 1 wijkcentrale is blijf ik ook bij dezelfde wijkcentrale.

Nu kost verhuizen van mijn BBNED ADSL verbinding van InterNLnet 95 euro. Opzeggen is met 75 euro goedkoper en dan heb je ook weer keuze voor alle mogelijke aanbieders plus wellicht gratis een nieuw modem.

Maar is een verhuizing waarbij je bij dezelfde wijkcentrale blijft wel een verhuizing? Of zou de ADSL verbinding gewoon werken op het nieuwe adres zodra ze de telefoonverbinding hebben verplaatst?

Dan zou ik zonder kosten gewoon bij dezelfde provider kunnen blijven en dat is eigenlijk wel prima :)

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
wat denk jezelf ??

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Geen idee, het kan beide kanten op... Vandaar de vraag. Er is vast wel een mede tweaker die hier beter in thuis is dan ik.

Verwijderd

Je zit dan fysiek op een ander koperdraadje, dus de oude verbinding wordt gesloopt en de nieuwe weer aangelegd. Dus ja, het is een verhuizing!
Je houdt wel het zelfde telefoonnummer, maar dat komt doordat ze softwarematig dat nummer aan die andere poort/koperdraad toekennen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 21:11 ]