Beste FG'ers,
Omdat volgens mij niemand in de door Neo gemaakt Agenda kijkt maak ik voor dit event maar een nieuw topic. De Red Bull FlugTag, een soort ter land, te zee, en in de lucht. Maar dan alleen gericht op het lucht gedeeldte.
Hier een kleine beschrijving van de Red Bull site.
Als voor dit topic een beter plek is of hij gewoon weg moet laat het me dan even weten.
-Heaget
Omdat volgens mij niemand in de door Neo gemaakt Agenda kijkt maak ik voor dit event maar een nieuw topic. De Red Bull FlugTag, een soort ter land, te zee, en in de lucht. Maar dan alleen gericht op het lucht gedeeldte.
Hier een kleine beschrijving van de Red Bull site.
Ik maak dit topic om jullie er attent op te maken dat dit een leuk evenement is waar je goede foto's kunt maken. En het mooiste van alles is nog wel dat het gratis ( nouja bijna dan ) is. De kaartjes kosten 0.70 eurocent. Je kunt maximaal 4 kaartjes per persoon krijgen. Ik heb mijn kaartjes vandaag besteld, 3 in totaal. Ik ga er zeker heen met mijn foto-gear om wat leuke shotjes te maken.Sla je vleugels uit boven de Maas
Veertig teams die elk mogen bestaan uit maximaal 5 personen strijden op 21 mei om de titel, eeuwige roem en de mooie prijzen. Het is de kunst om een vliegend object te creëren dat optimaal gebruik kan maken van de wind, de thermieken en de zwaartekracht. De start vindt plaats op een zes meter hoog lanceerplatform met een lengte van dertig meter. De Maas is de landingsbaan. Het team duwt het vliegtuig met daarin de piloot en eventueel enkele teamleden van het platform af; de kwaliteit van je vliegtuig en hopelijk de piloot doen de rest. Het gaat om het punt waar jouw vliegobject voor het eerst de Maas raakt. Het wereldwijde record ligt op 60 meter afstand!
Als voor dit topic een beter plek is of hij gewoon weg moet laat het me dan even weten.
-Heaget