Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41
Ik wil graag mijn mappen op mijn Iriver H140 syncrhoniseren met mijn mappen op de PC.

Ik heb daar een mooi programmatje voor gevonden, Microsoft Synctoy. Echter, als ik een MAP met een aantal bestanden erin verwijderd en ik syncrhoniseer dit, dan ziet Synctoy dit uitstekend. Echter verwijderd hij alléén de bestanden die in DIE map zitten. De map laat hij gewoon staan.

Met het gevolg: een lege map op mijn mp3-speler. Dan moet ik alsnog die lege map verwijderen, syncrhonizeren heeft dan niet zoveel zin als ik telkens alle lege mappen zelf moet verwijderen.

Hoe kan dit of zijn er nog meer programma's die kunnen synchronizeren en makkelijk in gebruik zijn? Of zijn er programma's die zich speciaal op muziek synchroniseren richten.

Hoi

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:46
Gewoon ff zoeken op Tweakers of Google :P

Ik zelf gebruik www.mediamonkey.com . Zeer mooi programma en ondersteunt veel mp3-spelers. Ik zet gewoon je muziekbestanden in een playlist-bestand en dat syncroniseert ie dan. Als je het programma koopt heb je nog meer opties zoals dat hij de bitrate aanpast.

Je kan natuurlijk ook gewoon met WMP werken...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met een plugin kunnen veel spelers ook met iTunes werken. Ik weet niet of er zon plugin voor de H140 bestaat, maar zoek er eens op.. wellicht..