Toon posts:

-= Gamen op een 26" LCD TV =-

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic volgt op het "Gamen op een 27" - 37" lcd scherm" topic.

Aangezien ik er inmiddels uit ben dat 26" de perfecte maat zal zijn zou ik graag nog wat meer ervaringen horen van gebruikers die hun 26" scherm gebruiken voor het normale TV kijken en dagelijks PC gebruik, in mijn geval hoort het spelen van games hier ook bij.

Dus als jullie je expertise/meningen/ervaringen/tips zouden willen posten op dit topic dan kan ik en waarschijnlijk met mij meer mensen een weloverwogen keuze maken.

Zet bijvoorbeeld alleen maar neer welk scherm je hebt, wat je er precies mee doet, hoe ver je van het scherm zit, welke games je er op speelt, of de responstijd voldoende snel is en uiteindelijk of zo'n scherm in 1 keer je oude tv en je oude monitor kan vervangen.

Veel Plezier! :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 18:28 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Als je een "groot topic" wilt maken, zal je wat meer aandacht aan de openingspost moeten besteden. Opsomtoptics zijn namelijk niet de bedoeling. De openinspost moet uitnodigen tot discussie. Deze gaat daarom dicht.
Daarbij kan je heel goed doorgaan in het topic dat je al geopend had. Hier op GoT is het nou eenmaal niet aan de gebruikers om een topic te sluiten. Hoe vervelend soms ook, het zal altijd in overleg met een moderator of admin moeten.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.