ik heb een Asus P5ND2-SLI mobo en mijn vraag is of ik hierbij wel genoeg aansluitingen heb om alles aan te sluiten (die LEDjes enz). Alvast bedankt
Misschien handig als je vermeld wat je aan wil gaan sluiten. En waarom je denkt te kort te komen.
naja ik wil alles aansluiten. ik weet alleen niet of ik genoeg case fan connectord heb om die 3 case fans aan te sluiten
Waarom zou dat niet kunnen? Elk Asus moederbord wat nu wordt verkocht heeft gewoon de nodige aansluitingen voor normale pc's (powerswitch, resetswitch, powerled, hddled, speaker)Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:49:
ik heb een Asus P5ND2-SLI mobo en mijn vraag is of ik hierbij wel genoeg aansluitingen heb om alles aan te sluiten (die LEDjes enz). Alvast bedankt
Of wil je aparte ledjes aan gaan sluiten?
Edit:
Aha, casefans, moet je even in het boekje van je moederbord kijken hoeveel fan headers erop zitten, zijn dit er te weinig dan kun je verloopstukjes krijgen zodat fans direcht op je voeding kunnen worden aangesloten.
[ Voor 20% gewijzigd door GH45T op 03-05-2006 17:52 ]
Wat is alles?Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:51:
naja ik wil alles aansluiten. ik weet alleen niet of ik genoeg case fan connectord heb om die 3 case fans aan te sluiten
Je kunt er vanuit gaan dat je gewoon je powerled en hdd led kan aansluiten.
En als je even een vlugge blik werpt op je mobo http://www.ixbt.com/mainb...5nd2-sli-deluxe/board.jpg dan zie je dat het ding 4 fanheaders heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door TERW_DAN op 03-05-2006 17:53 ]
gewoon de case fans, led, case fan controller en natuurlijk powerknoppen enzTerw_Dan schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:52:
[...]
Wat is alles?
Je kunt er vanuit gaan dat je gewoon je powerled en hdd led kan aansluiten.
edit: die link is van de Deluxe (en doet t niet )
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 17:56 ]
Verwijderd
Ze gaan echt geen moederborden maken waar bijv. geen powerswitch op zit hoorVerwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:54:
[...]
gewoon de case fans, led, case fan controller en natuurlijk powerknoppen enz
Gaat zo moeilijk aan he?
Die link doet het hier wel. En de deluxe en de standaard hebben dezelfde layout.Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:54:
[...]
gewoon de case fans, led, case fan controller en natuurlijk powerknoppen enz
Maar goed, wat voor casefancontroller heb je het dan over? Hoe sluit je die aan (direct op het mobo of aan de voeding).
ah ok bedankt dit wouk ff wetenGH45T schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:51:
[...]
Waarom zou dat niet kunnen? Elk Asus moederbord wat nu wordt verkocht heeft gewoon de nodige aansluitingen voor normale pc's (powerswitch, resetswitch, powerled, hddled, speaker)
Of wil je aparte ledjes aan gaan sluiten?
Edit:
Aha, casefans, moet je even in het boekje van je moederbord kijken hoeveel fan headers erop zitten, zijn dit er te weinig dan kun je verloopstukjes krijgen zodat fans direcht op je voeding kunnen worden aangesloten.
Pagina: 1