Voor een animatie van een ontwerp van een gebouw ben ik op zoek naar simpele objecten om erin te plaatsen, zoals bomen, mensen en auto's. Ik zoek me rot op het internet, maar vind weinig (gratis, ben student
) objecten met weinig polygonen. Want er komen al gauw honderd tot vierhonderd bomen etc in, dus is het handig als er weinig polygonen worden gebruikt....
Ik heb met bomen vroeger ooit twee plaatjes gebruikt, 90 graden gedraaid tov elkaar, geprojecteerd op twee in elkaar staande vlakken. Dat renderde supersnel en zag er prima uit. Maar met auto's/mensen is dat lastig denk ik.
Zijn er ergens objecten-sets voor deze toepassing? Of weet iemand een site? Op 3DCafe.com vond ik niet bijster veel...
Ik heb met bomen vroeger ooit twee plaatjes gebruikt, 90 graden gedraaid tov elkaar, geprojecteerd op twee in elkaar staande vlakken. Dat renderde supersnel en zag er prima uit. Maar met auto's/mensen is dat lastig denk ik.
Zijn er ergens objecten-sets voor deze toepassing? Of weet iemand een site? Op 3DCafe.com vond ik niet bijster veel...
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur