[3D Objects] Waar te vinden... ?

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 19:31
Voor een animatie van een ontwerp van een gebouw ben ik op zoek naar simpele objecten om erin te plaatsen, zoals bomen, mensen en auto's. Ik zoek me rot op het internet, maar vind weinig (gratis, ben student :) ) objecten met weinig polygonen. Want er komen al gauw honderd tot vierhonderd bomen etc in, dus is het handig als er weinig polygonen worden gebruikt....

Ik heb met bomen vroeger ooit twee plaatjes gebruikt, 90 graden gedraaid tov elkaar, geprojecteerd op twee in elkaar staande vlakken. Dat renderde supersnel en zag er prima uit. Maar met auto's/mensen is dat lastig denk ik.

Zijn er ergens objecten-sets voor deze toepassing? Of weet iemand een site? Op 3DCafe.com vond ik niet bijster veel...

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:47
JvdBosch schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:55:
Voor een animatie van een ontwerp van een gebouw ben ik op zoek naar simpele objecten om erin te plaatsen, zoals bomen, mensen en auto's. Ik zoek me rot op het internet, maar vind weinig (gratis, ben student :) ) objecten met weinig polygonen. Want er komen al gauw honderd tot vierhonderd bomen etc in, dus is het handig als er weinig polygonen worden gebruikt....

Ik heb met bomen vroeger ooit twee plaatjes gebruikt, 90 graden gedraaid tov elkaar, geprojecteerd op twee in elkaar staande vlakken. Dat renderde supersnel en zag er prima uit. Maar met auto's/mensen is dat lastig denk ik.

Zijn er ergens objecten-sets voor deze toepassing? Of weet iemand een site? Op 3DCafe.com vond ik niet bijster veel...
Ik heb volgens mij nog ergens een pakketje met 200 auto's ofzo, low poly. Even koekeloeren.

En gevonden.
Ik heb ook nog mensjes voor je. Voeg me anders maar ff toe op msn....

[ Voor 6% gewijzigd door FreezingPixels op 03-05-2006 17:20 ]

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zou wat zeggen over photoshop, maar t gaat hier over een animatie,....

tsja, modellen zijn nou eenmaal lastig te verkrijgen gratis.

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 19:31
HyperTrophy schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:09:
zou wat zeggen over photoshop, maar t gaat hier over een animatie,....

tsja, modellen zijn nou eenmaal lastig te verkrijgen gratis.
Photoshop is ook een optie ja, want ik maak ook een boel stills. Maar ik plaats liever 1x een boel objecten, dan iedere keer handmatig toe te voegen.

Robin222 heeft me al geholpen met een zooi objecten _/-\o_ , maar als iemand nog meer weet....

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

Zijn die models van mensen een beetje goed? Ik wil die zelf ook wel hebben ook voor opfleuren van ontwerp van mijn gebouw. Maakt het nog uit dat ik Maya gebruik?

Verwijderd

turbosquid.com heeft vast ook wel wat gratis spul
meestal ook ports naar maya en c4d

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 09:35
offtopic:
poste hier gister niet iemand een link naar splinezone.com ? welke !@^$#%^$@# eikel was dat!! k krijg nu ineens spam van die site terwijl k daar helemaal niets ingevuld heb :( :( :( "Splinezone.com: alles over 3D, visualisatie en animatie, van beginner tot expert! Postvak IN" :r

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

3dcafe.com heeft best een aantal leuke gratis modellen! Soms moet je ze nog een beetje bijwerken maar ik gebruik ze regelmatig in scene's
Pagina: 1