Hyundia Sattalite vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Beste lezer,

Bij mijn vriendin thuis hebben ze een jaar of 3 geleden een sattaliet schotel met reciever gekocht.
De fun card werd door een kennis van hun ge-update maandelijks.
Het contact met deze persoon is des tijds verbroken en nu ligt de reciever met alles erop en eraan te "verotten" en werkt al zeker een jaar of 2 niet meer.
Ik ben totaal niet bekend met all deze apparatuur maar ik wil graag dat ding weer aan de praat krijgen.
Ik weet niet waar ik moet beginnen ik neem aan het kaartje voorzien van nieuwe firmware.

Even details over de apparatuur;
Reciever: Hyundai HSS-1000 IR
Card: Roze Funcard
Schotlel stond altijd gericht op HOTBIRD.
Smartcard reader:Mastera II met 8 standen (COM Poort aangestuurd)
F= Gold Programmer
0= Pheonix 6 Mhz
1= Phoenix 3.5 Mhz
2= Ludi - JDM (PIC)
3= Ludi - JDM (Eepro,)
4= Jupiter - ATMEL
5= Jupiter - Eeprom
6= Phone - GSM
geen software voor dit apparaat erbij

Voorheen hadden zij ook toegang to premiere tv ed. maar ik heb begrepen dat dit illigale zenders zijn tenzij je een abbonement hebt.
Als het apparaat alweer eens wat extra zenders zou aan kunnen bieden heeft het te minste een functie.
Dus mijn vraag kunnen jullie mij op een spoor brengen om dit apparaat weer aan het werk te krijgen.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:29
Er zijn tegenwoordig maar weinig zenders die je nog met zo'n funcard open kunt krijgen, dus het laden van de laatste files cq. keys zal je weinig opleveren. Premiere zendt trouwens uit via de Astra satelliet.

Ook is dit forum niet bedoeld voor illegaal kijken uit te leggen maar dat zal een moderator vast uitleggen voordat ie een slotje plaatst.

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Maar om even terug te komen op wat ik vroeg....
kan iemand me verder helpen c.q aanwijzingen geven wat de normale werkwijze is.
Hoe werk ik met die keys en zo voorts moet ik niet eerst firmware van de reciever upgraden.

Na mijn weten vroeg ik niet om illigale zenders te ontvangen en of hoe ik illigaal kan kijken.
En of het nou hotbird of astra was maakt ook niet echt uit
het gaat mij er ook niet om of er nu 1000, 200 of 50 zenders op te ontvangen zijn.
Als het apparaat zijn functie maar weer krijgt.
IS het wel mogelijk met deze type card of heb hun een nieuwe nodig.

ik heb wel nog even na gevraagd en het is inderdaad wel de sattaliet ASTRA waar hij op gericht staat

<offtopic>
Dus bigfoot sorry maar ik krijg het idee dat je gewoon even een post wilt toevoegen aan je 1st post lijstje of zo.
Dat er hier niks illigaals gevraagd mag worden snap ik ook nog wel en na mijn weten heb ik dat niet gedaan en zowel is dat niet mijn bedoeling....
Informatie die hier niet gepost mag worden is natuurlijk wel welkom en daar voor mag je mij ook voor emailen op Djahendrix@hotmail.com.
Eventueel links naar pagina's waar informatie staat.
Ben niet te beroerd om te lezen, maar kan niet echt vinden wat ik zoek op de grote vriend google.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Je vraagt iets illegaals. Keys zijn namelijk illegaal. Je hebt geen funcard nodig om FTA (Free To Air) zenders mee te kijken, die zijn namelijk niet encrypted.

Funcards gebruik je om beveilgingen te omzeilen, die tegenwoordig trouwens allemaal Seca2/Irdeto2 zijn en nog niet gekraakt.

Kortom, je vraagt wel om iets illegaals, daar gaan we je niet mee helpen en het is niet gepast een member af te zeiken die het beter weet dan jij.

Wat ik je wel kan vertellen, kijk maar eens op deze site.

http://www.duwgati.com/nl/index.htm

[ Voor 11% gewijzigd door GaMeOvEr op 03-05-2006 20:31 ]

Aannames zijn fataal.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

zie reactie hierboven

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.