Beste lezer,
Bij mijn vriendin thuis hebben ze een jaar of 3 geleden een sattaliet schotel met reciever gekocht.
De fun card werd door een kennis van hun ge-update maandelijks.
Het contact met deze persoon is des tijds verbroken en nu ligt de reciever met alles erop en eraan te "verotten" en werkt al zeker een jaar of 2 niet meer.
Ik ben totaal niet bekend met all deze apparatuur maar ik wil graag dat ding weer aan de praat krijgen.
Ik weet niet waar ik moet beginnen ik neem aan het kaartje voorzien van nieuwe firmware.
Even details over de apparatuur;
Reciever: Hyundai HSS-1000 IR
Card: Roze Funcard
Schotlel stond altijd gericht op HOTBIRD.
Smartcard reader:Mastera II met 8 standen (COM Poort aangestuurd)
F= Gold Programmer
0= Pheonix 6 Mhz
1= Phoenix 3.5 Mhz
2= Ludi - JDM (PIC)
3= Ludi - JDM (Eepro,)
4= Jupiter - ATMEL
5= Jupiter - Eeprom
6= Phone - GSM
geen software voor dit apparaat erbij
Voorheen hadden zij ook toegang to premiere tv ed. maar ik heb begrepen dat dit illigale zenders zijn tenzij je een abbonement hebt.
Als het apparaat alweer eens wat extra zenders zou aan kunnen bieden heeft het te minste een functie.
Dus mijn vraag kunnen jullie mij op een spoor brengen om dit apparaat weer aan het werk te krijgen.
Bij mijn vriendin thuis hebben ze een jaar of 3 geleden een sattaliet schotel met reciever gekocht.
De fun card werd door een kennis van hun ge-update maandelijks.
Het contact met deze persoon is des tijds verbroken en nu ligt de reciever met alles erop en eraan te "verotten" en werkt al zeker een jaar of 2 niet meer.
Ik ben totaal niet bekend met all deze apparatuur maar ik wil graag dat ding weer aan de praat krijgen.
Ik weet niet waar ik moet beginnen ik neem aan het kaartje voorzien van nieuwe firmware.
Even details over de apparatuur;
Reciever: Hyundai HSS-1000 IR
Card: Roze Funcard
Schotlel stond altijd gericht op HOTBIRD.
Smartcard reader:Mastera II met 8 standen (COM Poort aangestuurd)
F= Gold Programmer
0= Pheonix 6 Mhz
1= Phoenix 3.5 Mhz
2= Ludi - JDM (PIC)
3= Ludi - JDM (Eepro,)
4= Jupiter - ATMEL
5= Jupiter - Eeprom
6= Phone - GSM
geen software voor dit apparaat erbij
Voorheen hadden zij ook toegang to premiere tv ed. maar ik heb begrepen dat dit illigale zenders zijn tenzij je een abbonement hebt.
Als het apparaat alweer eens wat extra zenders zou aan kunnen bieden heeft het te minste een functie.
Dus mijn vraag kunnen jullie mij op een spoor brengen om dit apparaat weer aan het werk te krijgen.